فیلم همدست ساخته مایکل مان امروز در برنامه هزار و یکشب سینما که از رادیو نمایش پخش می‌شود، مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. این فیلم روایتگر یک راننده تاکسی سیاهپوست به نام مکس با بازی جیمی فاکس است که روزی وینسنت با بازی تام کروز، یک آدمکش مزدور سوار تاکسی او می‌شود و با یک گروگانگیری غیرمستقیم، وی را وادار می‎کند او را سراغ پنج نفری ببرد که قرار است در دادگاه شهادت بدهند. برنامه هزار و یکشب سینما ساعت 18 به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا و گویندگی ملیحه شبانیان و محسن بهرامی پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۶۲۶۲۵

ساعت تندرستی برای مقابله با سرطان

برنامه «ساعت تندرستی» امروز به مناسبت فرار سیدن آغاز هفته سرطان با موضوع سرطان دستگاه گوارش از رادیو تهران پخش می‌شود.این برنامه کاری از گروه ورزش و سلامت رادیو تهران است که ساعت 10 پخش می‌شود. مخاطبان می‌توانند سوالات و مشکلات خود را در زمینه علل سرطان دستگاه گوارش با کارشناس برنامه در میان بگذارند و راه‌های پیشگیری را یاد بگیرند.

جنگل ابر در افق روشن

برنامه افق روشن که امروز ساعت 20 و 50 دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود به موضوع جنگل ابر و حفاظت از آن می‌پردازد. این برنامه به سردبیری فاطمه شهبازی و گویندگی بهناز شفیعی کاری از گروه سلامت اجتماعی از ساعت 9 و 5 دقیقه با حضور مازیار موثقی، رئیس گروه جنگلداری و سیدمحمدحسین میرمحمدی، رئیس کمیته مبارزه با زمینخواری مجلس شورای اسلامی به موضوع جنگل ابر می‌پردازد. برنامه خانه ما گروه سلامت روان و خانواده هم از ساعت 20 و 50 دقیقه با حضور فرشاد شیبانی، روان‌شناس بالینی، اعتیاد به دخانیات را بررسی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها