براساس آمارهای رسمی، هر هفت ثانیه یک نفر در جهان جان خود را از دست می‌دهد، اما چند ‌نفر از این افراد به مرگ طبیعی می‌میرند و چند ‌نفر از آنها به شکل عجیب و غیرقابل‌باوری جان خود را از دست می‌دهند. در پرونده این هفته سراغ برخی از عجیب‌ترین مرگ‌های اتفاق‌ افتاده در جهان رفته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
کد خبر: ۷۶۲۰۷۹

عروسی که به ‌خاطر عکس عروسی جان باخت

آگوست 2012، عروسی که برای انداختن عکس عروسی به دامان طبیعت رفته بود، ناگاه داخل رودخانه افتاد و غرق شد!

در این حادثه عروس که در عمق 30سانتی‌متری آب ایستاده بود پس از انداختن عکس به‌دلیل سنگین شدن لباسش در آب برای خروج از رودخانه تقاضای کمک می‌کند، اما عکاس و دستیارش موفق به بیرون آوردن او نمی‌شوند و این همان لحظه‌ای‌ است که جریان بزرگی از آب زیر پای عروس را خالی کرده و او را به زیر آب می‌کشد.

پلیس چهار ساعت بعد از حادثه موفق به پیدا‌کردن جنازه عروس در رودخانه می‌شود. بعدها مشخص شد این زن که ماریا پنتازپولس نام داشته، چندماه پیش ازدواج کرده است، اما برای داشتن عکس‌های بیشتر با لباس عروس در رودخانه این کار را کرده است.

مرگ با ماشین چمن‌زنی

چندی پیش در بخش جنوبی سوئد، مردی چهل‌و‌سه‌ ساله که برای کار چمن‌زنی استخدام شده بود، در‌حالی‌که مشغول کوتاه‌ کردن چمن‌های باغ بود، براثر تصادف با ماشین چمن‌زنی کشته شد.

طبق اظهارات یکی از شاهدان، این مرد هنگام کار با ماشین در یک سراشیبی به زمین خورده و زیرماشین چمن‌زنی رفته است. براساس گزارش پلیس از حادثه، تیغ‌های برنده ماشین چمن‌زنی به‌شدت این مرد را مجروح کرده بود.

وی با وجود رسیدن آمبولانس و نیروی امداد به‌دلیل جراحات شدید نتوانست زنده بماند. براساس آمارهای در‌ دسترس متاسفانه ماشین‌های چمن‌زنی نقش ویژه‌ای در به بار آوردن حوادث ناگوار داشته‌اند.

مردی که به طور اسرارآمیز تبدیل به خاکستر شد

به گزارش پلیس، جنازه دنی ونزانت شصت و پنج ‌ساله در فوریه 2013، در حالی‌ که از جنازه‌اش چیزی جز مشتی خاکستر باقی نمانده بود از سوی خانواده‌اش یافت شد. زمانی‌که خانواده دنی وارد منزل شدند با جنازه بشدت سوخته فردی روبه‌رو شدند. آنها سریع پلیس را از موضوع مطلع و جنازه را به اداره کالبد‌شکافی منتقل کردند. پس از انجام آزمایشات مشخص شد جنازه سوخته کسی نیست جز پدرشان!

طبق اظهارات شاهدان، جنازه به حدی سوخته بود که گویی آتش فراوانی را یکباره بر تن دنی بیچاره برافروخته‌اند. شدت سوختگی وی به حدی بود که اگر از کاتالیزور آتش‌افزا هم برای این‌ کار استفاده می‌کردند باز هم نمی‌توانست چنین سوختگی فجیعی را برجای گذارد. گرچه دنی از نوشیدنی‌های الکلی استفاده می‌کرد و سیگار نیز می‌کشید، اما باز هم اتحاد این دو فاکتور نمی‌توانست جنازه دنی را این‌ گونه تبدیل به خاکستر کند.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد سقف طبقه پایین خانه دنی آسیبی ندیده و این موضوع گواه آن بود که هیچ ماده آتش‌افزایی در کار نبوده است. اداره کالبد‌شناسی نیز نتوانست هیچ راه‌حلی برای یافتن دلیل شروع آتش‌سوزی پیدا کند. از این رو راز مرگ دنی برای همیشه سر‌ به‌ مهر ماند.

منبع: دیلی میل

مرگ پس از مشاهده صحنه زنده به گور شدن

نخستین قربانی، زنی بود که به دلیل بیماری به بیمارستان انتقال یافت و پزشکان مرگ او را تائید کردند غافل از این‌که او زنده است. با اطلاع موضوع به خانواده فاگیلیو خانواده‌اش مراسم خاکسپاری او را برگزار کردند. در این مراسم ناگهان فاگیلیو چشمانش را باز کرد و با مشاهده خودش در قبر دچار حمله قلبی شد و جان باخت.

پس از این اتفاق شوهر وی از بیمارستان خاطی شکایت کرد و خواستار مجازات مسئولان مرگ همسرش شد. وی در این ‌باره گفت: «من از اتفاق پیش آمده بسیار عصبانی هستم و دلیل این اشتباه فاحش را از مسئولان بیمارستان می‌خواهم.

زمانی ‌که پزشکان مرگ همسرم را اعلام کردند او هنوز زنده بود و می‌توانستند نجاتش دهند، اما حالا به دلیل اشتباه چند پزشک سهل‌انگار او را از دست داده‌ام. از این رو اشد ‌مجازات را برای آنها خواستارم.»

پسری که خود را طعمه ماهی وحشی کرد

به گفته پلیس، چندی پیش یک پسر هجده ساله بولیویایی راهی عجیب و وحشتناک را برای خودکشی انتخاب کرد. این نوجوان که گویا به دلیل مصرف الکل در آن زمان از هوشیاری کافی برخوردار نبوده، با قایق به قسمت پرعمق رودخانه رفته و خود را درست در محل اجتماع صدها ماهی‌ پیرانای گوشتخوار پرتاب کرده است. براساس گزارش‌های پلیس ماهی‌های پیرانای گوشتخوار تا حد مرگ نوجوان را گاز گرفته و در نتیجه پس از دقایقی کوتاه، وی به ‌دلیل خونریزی شدید در رودخانه جان باخته است.

پلیس در این ‌باره اظهار کرد که این نوجوان قطعا اقدام به خودکشی کرده چراکه پس از انجام تحقیقات مشخص شد وی ماهیگیر ماهری بوده و با همه جزئیات رودخانه آشنایی داشته است و با آگاهی کامل از تجمع ماهی‌های گوشتخوار به سمت قسمت پرعمق رودخانه پارو زده است، اما با گذشت زمان، هنوز هم این موضوع جای سوال دارد که چرا وی این راه دردناک و عجیب را برای پایان‌دادن به زندگی‌اش انتخاب کرده است؟

مترجم: دینا فراهانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها