روی موج صدا

رحمانیان مدیر رادیو فرهنگ شد

محمدصادق رحمانیان طی حکمی از سوی معاون صدا، به سمت مدیر جدید رادیو فرهنگ منصوب شد.محمدصادق رحمانیان پیش از این مدیریت رادیو صبا را به عهده داشت که با حکم نسرین آبروانی، معاون صدا به عنوان مدیر جدید شبکه فرهنگ معرفی شد.
کد خبر: ۷۶۱۹۸۵
رحمانیان مدیر رادیو فرهنگ شد

محمدصادق رحمانیان کار در رادیو را با حضور در رادیو معارف قم آغاز کرد و بعد به رادیو فرهنگ رفت و بیش از 15 سال در این شبکه فعالیت داشت و از سال 91 مدیریت رادیو صبا را عهده‌دار بود.

یک آسمان محبت برای سالمندان

برنامه «یک آسمان محبت» با حضور سالمندان موفق ساعت 10 از رادیو تهران پخش می‌شود.به گزارش روابط‌عمومی رادیو تهران، این برنامه در جهت فرهنگ سالمندمداری و تکریم سالمندان تولید و پخش می‌شود. یک آسمان محبت تلنگری است که خانواده و جامعه بویژه مسئولان به سالمندان توجه بیشتری داشته باشند و از این قشر جامعه به عنوان افرادی با تجربه و کارآفرین بهره‌مند شوند.

15 دقیقه توقف در رادیو ورزش

برنامه «15 دقیقه توقف» رادیو ورزش امروز مستندی از روند برگزاری سوپرلیگ کاراته بانوان ارائه می‌دهد.این برنامه ساعت 19 و 30 دقیقه گزارشی از روند برگزاری سوپرلیگ کاراته دختران با حضور نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کاراته عشرت شاه‌محمدی و قهرمانان برتر کاراته کشور چون حمیده عباسعلی، سحر کرجی و مهسا افسانه است.

تئاتر فجر روی «صحنه خیال»

برنامه «صحنه خیال» به مناسبت برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر فجر و به همت گروه ایران و فرهنگ رادیو ایران تقدیم شنوندگان خواهد شد.اطلاع رسانی آخرین رویدادهای جشنواره و نیز گفت‌وگو با عوامل گروه‌های تئاتر شهرستان‌ها، از بخش‌های مختلف این برنامه است که امشب ساعت 22 و 30 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها