برنامه «کارت قرمز» و «طنز و منز» امروز به ترتیب ساعت‌های 18 و 18 و 45 دقیقه از رادیو صبا پخش می‌شوند.
کد خبر: ۷۶۱۴۰۳

صادق رحمانیان، مدیر رادیو صبا در این باره به جام‌جم گفت: برنامه کارت قرمز با زبان طنز به رویدادهای ورزشی می‌پردازد. البته بخشی از برنامه به مباحث اجتماعی اختصاص دارد که با زبان طنز روایت می‌شود. بهرام سروری‌نژاد گویندگی برنامه را به عهده دارد.

وی افزود: یکی از بخش‌های این برنامه گفت‌وگوی دو باجناق است که سرمربی دو تیم هستند و مرتب با هم کل‌کل دارند. در بخش روزی روزگاری خبرهای ورزشی با زبان طنز قدیمی بیان می‌شود و لطیفه‌های ورزشی از دیگر بخش‌های این برنامه است. برنامه کارت قرمز ساعت 18 پخش می‌شود و از اول بهمن ساعت 16 و 45 دقیقه پخش خواهد شد.

رحمانیان درباره برنامه طنز و منز گفت: در این برنامه طنزهای جهان توسط رضا آفتابی گوینده و دوبلور روایت می‌شود. این برنامه امروز ساعت 18 و 45 دقیقه پخش می‌شود و طنز وودی آلن با نام یک فیل چقدر می‌تواند فریبکار باشد و طنز آنتوان چخوف در این برنامه روایت می‌شود.

«خانه خنجرهای پران» در هزار و یک شب سینما

فیلم سینمایی خانه خنجرهای پران ساخته ژانگ ییمو، محصول سال 2004 میلادی در قالب برنامه «هزار و یک شب سینما» معرفی و بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، این فیلم درباره سلسله یانگ است که زمانی پررونق بوده و به واسطه شورش‌ها در معرض فروپاشی قرار می‌گیرد. در این بین دو فرمانده ماموریت می‌یابند تا رهبر گروه خنجرهای پران را دستگیر کنند. این برنامه به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا، گویندگی ملیحه شبانیان و محسن بهرامی ساعت18 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

فضای مجازی در عصر سیاست

برنامه «عصر سیاست» شبکه رادیویی تهران امروز به موضوع فضای مجازی و نرم‌افزارهای نوین جاسوسی اختصاص دارد.

نوشین رهگذر، تهیه‌کننده برنامه در این باره گفت: موضوع امروز، فضای مجازی و نرم‌افزارهای نوین جاسوسی است. روح‌الله مومن‌نسب کارشناس رسانه‌ای و جنگ نرم و صابر مفتاح کارشناس فضای مجازی از مهمانان برنامه هستند.

وی افزود: وجه مشترک موضوع‌های برنامه بر اساس اتفاقات برجسته ایران و جهان از منظر مسائل سیاسی است. آخرین اتفاقات سیاسی روز در چارچوب خط مشی صدا وسیما و از همه مهم‌‌تر نظام جمهوری اسلامی ارائه می‌شود، هدف این برنامه اطلاع‌رسانی واقعیت‌ها و آگاهی دادن به مردم است. امیرعباس عبداللهی کارشناس- مجری و فریدون ماهر مشاور محتوای برنامه است.

بررسی توهین به مقدسات اسلام در مجله روز

به بهانه جدیدترین تحرکات ضد اسلامی در غرب در قالب توهین به پیامبر رحمت با چاپ کاریکاتور موهن، ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در برنامه مجله روز رادیو معارف بررسی می‌شود.

در این برنامه کارشناسان مختلفی از جمله حجت‌الاسلام غلامرضا بهروز لک، پژوهشگر و کارشناس مطالعات سیاسی به ضرورت وحدت مسلمانان و ریشه‌های توهین به مقدسات و نبی مکرم اسلام و اجرای سناریوی اسلام‌هراسی در غرب خواهد پرداخت. این برنامه ساعت هشت و 40 دقیقه به سردبیری و تهیه‌کنندگی امیرعباس خاقانی و اجرای محمدجواد عابدینی پخش می‌شود.

هیجان روی موج سلامت

رادیو سلامت در برنامه خانه ما امروز به موضوع کنترل هیجان می‌پردازد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سیما غفاری، کاری از گروه سلامت روان و خانواده است که از ساعت 20و50 دقیقه با حضور شیبانی، روان‌شناس، موضوع کنترل هیجان را بررسی می‌کند. برنامه مردم و سلامت کاری از گروه سلامت اجتماعی از ساعت 12و20 دقیقه با حضور رفیعی‌فر، سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت به بررسی تدوین راهنمای ملی خودمراقبتی خانواده می‌پردازد. برنامه صدای مشاور گروه سلامت جسم و پیشگیری نیز از ساعت 11و 5 دقیقه با حضور حبیب مفخم، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی به موضوع کمردردهای مزمن می‌پردازد.

تفسیر قرآن در صدای صبح

برنامه نفس صبح با تفسیر قرآن کریم امروز از رادیو ایران پخش می‌شود.

عبدالله علایی، تهیه‌کننده «برنامه نفس صبح» گفت: در این برنامه با حضور محمدحسین نیکنام، کارشناس و گوینده، قرآن کریم شرح و تفسیر می‌شود. پخش تلاوت آیاتی از قرآن کریم و توضیح و تفسیری روان از آیات از دیگر بخش‌های برنامه نفس صبح است که ساعت شش و پنج دقیقه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها