مناظره در آرای فرهنگی چگونه به خدمت هنر در می‌آید؟

فضیلت درست دیدن جشنواره فجر و درددل سلبریتی‌ها

به گفته دبیر سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امسال در جشنواره کار متفاوتی انجام شده و هر فیلم شعاری خواهد داشت و شعار اصلی جشنواره هم «پیش به سوی اکران موفق» است.
کد خبر: ۷۶۰۱۵۴
«پیش به سوی اکران موفق» شعار فیلم فجر شد

به گزارش فارس، علیرضا رضاداد دبیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در حاشیه حضور در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام» به گفت‌وگو با اهالی رسانه پرداخت.

رضاداد با بیان این‌که این برنامه می‌تواند به تبلیغات فیلم های راه‌یافته به جشنواره کمک شایانی کند، گفت: این برنامه به مخاطبان سینما کمک می‌کند تا در ایام جشنواره و اکران فیلم ها با آگاهی و تمایل بیشتری به استقبال آثار بروند.

او افزود: امسال در جشنواره کار متفاوتی انجام دادیم که از هر فیلم شعار خواستیم؛ شعار جشنواره پیش به سوی اکران موفق است.

رضاداد تصریح کرد: ما همیشه نقطه ضعف داشتیم که مردم اطلاعاتشان درباره برنامه‌های جشنواره ناقص است چرا که نسبت به فیلم‌ها بدون اطلاعات وارد جشنواره می‌شدند و بعد از پیش‌فروش بلیت‌ها مردم انتظار داشتند که اطلاعات کامل را در اختیارشان قرار دهیم.

دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجردر ادامه درباره دعوت از حضور مردم در جشنواره فجر گفت: از مردم تقاضا می‌کنم خیلی به سالن‌های سینما در ایام جشنواره هجوم نیاورند زیرا ظرفیت‌مان بسیار محدود است. امیدوارم بیش از جشنواره در زمان اکران عمومی آثار میزبان مردم باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها