سریال «کیف انگلیسی» در جدول پخش شبکه آی‌فیلم قرار گرفته و ساعت 13 و 30 دقیقه به مخاطبان این شبکه ارائه می‌شود. این سریال که ساخته سیدضیاء‌الدین دری است در سال 78 از شبکه یک به نمایش درآمد.
کد خبر: ۷۵۸۱۴۰

به گزارش جام‌جم، در این سریال که بخشی از تاریخ معاصر کشورمان در دوره پهلوی را روایت می‌کند داستان مرد جوانی که به خانواده سنتی تعلق دارد، بازگو می‌شود که با پشتکار و تصمیمات درست به عنوان نماینده به مجلس راه پیدا می‌کند، اما اتفاقاتی او را به مسیر دیگری می‌برد و باعث می‌شود که زندگی سیاسی و خانوادگی‌اش دستخوش اتفاقاتی شود.

نقش این جوان را در این سریال علی مصفا بازی می‌کند و لیلا حاتمی هم بازیگر نقش زن جوانی است که برای اجرا، سیاست‌های بیگانگان وارد زندگی این مرد می‌شود. سیروس گرجستانی، بازیگر نقش خان است که آدم فاسدی است و حسام نواب صفوی هم ایفاگر نقش پسر اوست. محمدرضا شریفی‌نیا، قطب‌الدین صادقی، رضا کیانیان و صبا کمالی دیگر بازیگران سریال کیف انگلیسی هستند.

این سریال در زمان پخش اول یکی از پربیننده‌ترین آثار تلویزیونی بود که بازی‌های خوب، داستان جذاب و موسیقی ممتاز‌ش مخاطبان عام و خاص تلویزیون را پای کیف انگلیسی می‌نشاند.

شبکه آی‌فیلم همچنین سریال «خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی را هم به نمایش گذاشته که این سریال نوروز 93 از شبکه دو پخش شد. در این سریال طنز، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، امین حیایی و سوسن پرور بازی می‌کنند و داستان آن درباره چند خواهر است که هر کدام سبک و سیاق خاص خود را در زندگی دارند و... این سریال ساعت 20 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

از دیگر سریال‌های که از شبکه آی‌فیلم می‌توان به «چارخونه»، «گاوصندوق» و «در کنار هم» اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها