ازسرگیری تظاهرات بحرینی‌ها

مردم بحرین که از بدو بازداشت شیخ‌سلمان، همه‌روزه در همبستگی با وی تظاهرات مسالمت‌آمیز برگزار کرده‌اند، روز گذشته و پس از اقامه نماز ظهر نیز این بار در شهرک «البلاد القدیم» در اعتراض به ادامه بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق بار دیگر به خیابان‌ها آمدند و با برافراشتن پرچم‌های بحرین و تصاویر شیخ سلمان آزادی فوری وی را فریاد زدند.
کد خبر: ۷۵۶۰۱۰

در همین حال، جمعیت الوفاق بحرین، بزرگ‌ترین گروه مخالف دولت در این کشور اعلام کرد: نیروهای مزدور وابسته به وزارت کشور بحرین برای متفرق کردن تظاهرکنندگان معترض از گلوله‌های پلاستیکی بزرگ استفاده کردند. به گزارش ایسنا، جمعیت الوفاق همچنین اعلام کرد، نیروهای بحرینی با تظاهرات مسالمت‌آمیز مخالفان برخورد شدید کرده و از گلوله پلاستیکی در منطقه البلاد القدیم در منامه که مرکز اصلی اعتراضات بود، استفاده کردند و این نشان می‌دهد نظام کشور کنترل خود را از دست داده است.

در همین حال، عبدالله الشملاوی، وکیل شیخ علی سلمان صبح دیروز اعلام کرد: دادستانی کل بحرین ساعت 14 و 30 دقیقه دیروز روند بازجویی از شیخ سلمان را از سر گرفت. این اقدام در حالی صورت گرفت که دادستانی کل بحرین روند بازجویی از شیخ سلمان را برای دو روز متوقف کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها