با مجتبی محرمی دفاع چپ محبوب سال‌های دور

اسمم بد در رفته است!

الان چه می‌کنند؟

نقش‌آفرینی آقای «یاغی»

لفظ محترمانه‌اش می‌شود «شیطنت»؛ آنهایی که نمی‌خواهند دل «مجتبی محرمی» را بشکنند می‌گویند او در زمین و بیرون زمین شیطنت می‌کرد. بعضی‌ها با صفت «یاغی» از او یاد می‌کنند.
کد خبر: ۷۵۲۴۸۴

عده‌ای هم دنبال صفات دیگری همچون شرارت و تخلف و طغیان می‌روند. فرقی نمی‌کند که الان بعد از گذشت حدود 20 سال به چه صفتی برای او متوسل شویم؛ ستاره پرطرفدار تیم قرمزهای پایتخت همیشه خبرساز بود. گاه با گل‌هایی که وارد دروازه حریفان می‌کرد؛ گاه با حرکات فنی‌اش و گاه با شیطنت‎هایی که صدای همه را درمی‌آورد. مرد یاغی تیم پرسپولیس انگار با همه چیز و همه کس سر لج داشت. آرامش دریا را نمی‌پسندید و همیشه طوفان به پا می‌کرد و از تماشای امواج خروشان لذت می‌برد. درباره‌اش می‌شود یک فیلم سینمایی مهیج و پرتعلیق ساخت؛ فیلمی که یقینا سکانس‌های درخشانی خواهد داشت. شما به‌عنوان کارگردان روی کدام بخش از زندگی مجتبی محرمی بیشتر متمرکز می‌شوید؟ روزی که او با مشت به صورت قلعه‌نوعی کوبید و بازی شهرآورد پایتخت را به هم ریخت را به خاطر می‌آورید؟ پس از این ضربه همه نیمکت‌نشینان ریختند داخل زمین و تماشاچیان روی سکو هم به این جمع پیوستند. او در عرصه بین‌المللی هم هنرنمایی کرد و با ضربه لگد به استقبال داور بازی ایران و ژاپن رفت.

محرمی چند بار بازداشت شد و طعم محرومیت را کشید. تلخ‌ترین فصل زندگی‌اش زمانی رقم خورد که به دام اعتیاد افتاد و دار و ندارش را از دست داد. محرمی با کمک دوستان فوتبالی‌اش خیلی زود توانست شاخ غول اعتیاد را بشکند و سلامتی‌اش را بازیابد. این بازیکن بعد از هربار محرومیت با انگیزه‌ای بالاتر وارد زمین می‌شد و با گل‌هایی که می‌زد توانایی‌هایش را به رخ می‌کشید. اما محرومیت آخر کمرش را شکست و او را مجبور کرد برای همیشه با فوتبال خداحافظی کند. مجتبی محرمی در سال 76 به تیم العربی پیوست؛ اما بازگشت بدون اجازه‌اش از قطر باعث شد تا فیفا او را مادام‌العمر از فعالیت‌های فوتبالی محروم کند!

او پس از محرومیت دائم مدتی خانه‌نشین شد و به حقوق اندکی که از صندوق بازنشستگان می‌گرفت اکتفا کرد. در سال 90 محرمی سرمربی تیم امید استیل‌آذین شد که البته این مسئولیتش دوامی نداشت. شماره 8 سرخپوشان این روزها مسئولیت خاصی ندارد. در اینستاگرام برای خودش صفحه‌ای درست کرده و عکس‌هایش را در آن منتشر می‌کند. جدیدترین عکسش حکایت از حضور او در یک فیلم سینمایی به عنوان بازیگر دارد؛ فیلمی به کارگردانی پرند زاهدی که علی انصاریان هم در آن بازی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها