در مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید تلویزیون مطرح شد

شبکه 5 اقتصادی می‌شود

مراسم تکریم مدیران پیشین و معارفه مدیران جدید برخی از شبکه‌های تلویزیونی با حضور معاون سیمای رسانه ملی برگزار شد. در این مراسم اعلام شد که شبکه پنج به شبکه‌ سراسری با رویکرد اقتصادی تبدیل می‌شود و شبکه تهران در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۱۴۵۵

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، در این مراسم که با حضور مدیران سیما و مدیران گروه‌های تولیدی شبکه‌ها برگزار شد، علی‌اصغر پورمحمدی تاکید کرد: معاونت سیما با استفاده از توان بالای مدیران، کارشناسان و کارکنان به سوی تحقق اهداف سازمانی خود گام‌های استوار برمی‌دارد.

معاون سیما، تلاش‌های همه مدیران سابق شبکه‌ها را در مدت خدمت آنها ستود و ابراز امیدواری کرد از توان این عزیزان همچون گذشته برای خدمت بیشتر استفاده شود.

پورمحمدی در این نشست با بیان این‌که تلاش کرده از حضور مهدی فرجی، مدیر پیشین شبکه یک همچون گذشته بهره‌مند شود، اما به دلیل ادامه تحصیل ایشان در مقطع بالاتر امکان ادامه این همکاری میسر نشده، گفت: دو موضوع خدمت به پدر و مادر و ادامه تحصیل بسیار مهم و ارزشمند است که آقای فرجی نیز به همین دلیل خواستند مسئولیتی نداشته باشند و تلاش من برای حفظ همکاری با ایشان به نتیجه نرسید.

وی در ادامه تعهد، تخصص، توانایی و شناخت سازمانی را ملاک انتخاب مدیران جدید شبکه‌ها دانست و بیان کرد: ویژگی‌های مدیران جدید از من بیشتر و بالاتر است.

معاون سیما با اشاره به تغییر وظایف شبکه پنج که مسئولیت پوشش شهر و استان تهران را به‌عهده داشت و در رویکرد جدید رسانه ملی به شبکه‌ای با موضوع تخصصی اقتصاد تبدیل شده است، خبر از تاسیس شبکه تلویزیونی تهران در آینده داد.

در این مراسم، رضا پورحسین، قائم‌مقام معاون سیما از‌بازنگری در ساختار شش شبکه تلویزیون براساس سیاست چابک‌سازی رسانه ملی خبر داد و گفت: براساس ماموریت جدید، شبکه یک شبکه ملی و عمومی و شبکه‌های دو، سه و چهار به ترتیب شبکه‌های تخصصی اجتماعی، ورزش، تفریحات و سرگرمی و علمی و فرهنگی خواهد بود.

قائم‌مقام سیما افزود: شبکه پنج با ماموریت جدید به عنوان شبکه تخصصی اقتصاد فعال می‌شود و شبکه پویا نیز در آینده به شبکه تخصصی کودک تبدیل خواهد شد.

پورحسین اظهار کرد: ماموریت دیگر شبکه‌ها نیز پس از تکمیل مطالعات و بررسی‌های کارشناسی اعلام خواهد شد.

در ادامه این مراسم، مهدی فرجی، مدیر پیشین شبکه یک ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران مدیریت این شبکه گفت: انتصاب‌های صورت گرفته در تلویزیون بسیار مناسب است و کسانی مسئولیت‌ها را پذیرفته‌اند که پیش از این، راه رسانه را بخوبی پیموده و تجربیات گرانبهایی دارند.

وی گفت: سازمان صداوسیما در شرایط کنونی برای افزایش تاثیرگذاری خود، چاره‌ای جز کوچک‌سازی و چابک‌سازی ندارد و ادامه شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست.

فرجی اظهار کرد: برای ماندن در میدان رقابت‌های رسانه‌ای داخلی و خارجی باید جذابیت‌ها را همراه با تغییرات ساختاری ارتقا داد. در این مراسم همچنین از سعید مقیسه، مدیر پیشین شبکه تهران و کامبیز رضا اخوان‌صفا، مدیر سابق شبکه تماشا تکریم و قدردانی شد.

در ادامه این مراسم، احکام محمد احسانی مدیر شبکه یک، محمدرضا جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو، غلامرضا میرحسین مدیر شبکه سه، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه پنج، حسین ساری مدیر شبکه آموزش، امیر تاجیک مدیر شبکه مستند، علی بخشی‌زاده مدیر شبکه پویا، مرتضی شمسی رئیس مرکز پویانمایی صبا و مهدی قاسمی رئیس شورای سیاستگذاری سلامت رسانه ملی ابلاغ شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها