رسانه‌های گروهی هند می‌نویسند حضور بازیگران درجه یک سینمای هند در قاب‌کوچک تلویزیون این کشور روبه افزایش است و هنرمندان بالیوود این روزها روی خوشتری به تلویزیون و برنامه‌ها و مجموعه‌های آن نشان می‌دهند.
کد خبر: ۷۵۱۲۴۱
روی‌خوش بالیوود به تلویزیون
در بین ستارگان سینمای هند، شاهرخ‌خان کسی است که فعالیت‌های هنری‌اش را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی شروع کرد و با حضور در قاب کوچک بود که برای مردم و تماشاگران به صورت چهره‌ای آشنا درآمد.

او کار بازی در مجموعه‌های درام تلویزیونی را از سال 1988 آغاز کرد و تا سال 1992 که با فیلم «دیوانه» به جمع بازیگران سینما پیوست، در هشت مجموعه تلویزیونی ظاهر شده بود، اما موفقیت بالای سینمایی این خان بالیوود، باعث دوری‌اش از فعالیت‌های تلویزیونی شد.

تماشاگران رسانه کوچک پس از آن و طی این دو دهه، فقط یک بار دیگر او را در یک کار تلویزیونی دیدند. شاهرخ‌خان در ابتدای سده جدید، ‌اجرای برنامه نمایشی تلویزیونی بسیار موفق و پربیننده «کی می‌خواد پولدار بشه» را به عهده گرفت.

مجری اصلی این برنامه آمیتاب باچان بود و در غیبت چند باره او (به دلیل بیماری) شاهرخ‌خان به جای او انجام وظیفه کرد. مدتی قبل در خبرها آمد که شاهرخ‌خان در تدارک تولید یک مجموعه تلویزیونی درام خانوادگی است، اما تا امروز، خبری از شروع تولید آن نبوده است.

آجی دیوگان هم مثل اکثر بازیگران سینما، بخش اصلی فعالیت‌هایش را در سینما متمرکز کرده است. با این حال وی امسال برای اولین بار در یک مجموعه تلویزیونی هم ایفای نقش کرد. درام دلهره‌آور و اکشن CID که چند سال است با موفقیت پخش می‌شود، در دو اپیزود خود از آجی دیوگان به عنوان بازیگر مهمان بهره گرفت. خط اصلی قصه مجموعه درباره گروهی از ماموران زبده پلیس است که در حال مبارزه علیه نیروهای فاسد و جنایتکار هستند.

دیوگان در اولین حضور تلویزیونی‌اش، در نقش یکی از این ماموران افسر بازی کرد. حال باید دید او و شاهرخ‌خان دعوت دوست فیلمساز خود روهیت شتی برای اجرای برنامه نمایشی «عامل ترس» را قبول می‌‌کنند یا خیر. (قاب کوچک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها