ممکن است در لحظه‌ای که مرگ را از خود دور می‌بینید، زندگی‌تان به پایان برسد

مرگ خبر نمی‌کند!

باور کردن مرگ‌های غیرمنتظره بسیار مشکل است حالا چه برسد به این که یک نفر در شرایط خنده‌دار یا زمانی که تصور می‌کند با مرگ فاصله دارد، جانش را از دست بدهد.
کد خبر: ۷۵۰۳۶۷

مرگ برخی آدم‌ها برای همه حیرت‌انگیز بوده به طوری که خبر روزنامه‌ها شده است. از نماینده مجلسی که سوءقصد ساختگی برای خود رقم زد تا زنی که در مراسم عزاداری‌اش مرد، هیچ یک از آنها فکر نمی‌کردند که مرگشان دیگران را خواهد خنداند و خبرساز می‌شود.

غرق شدن در مهمانی غریق نجات‌ها

این که یک نفر در مهمانی غریق نجات‌ها غرق شود بسیار مضحک به نظر می‌رسد، اما این اتفاق بد برای جروم‌مودی رخ داد. سال 2008 مودی به همراه 99 نفر دیگر به یک مهمانی دعوت شد. این مهمانی به افتخار صد نجات غریق برتر گرفته شده بود. در محل برگزاری مهمانی استخر بزرگی وجود داشت. مهمان‌هایی که دور استخر جمع شده بودند مشغول صحبت با یکدیگر بودند که ناگهان مودی ناخواسته به داخل استخر افتاد. با وجود این‌که خیلی‌ها حتی غریق نجات‌ها نیز مودی را با لباس در حال دست و پا زدن در آب دیدند، اما توجهی به او نکردند. آنها فکر می‌کردند که مودی یک غریق نجات است غافل از این که مودی شنا کردن بلد نیست و خفه خواهد شد.

سقوط وکیل از پنجره ضد ضربه

گری هوی یک وکیل معروف اهل کانادا بود که همیشه سعی می‌کرد با اثبات کردن حقیقت در پرونده‌هایش قاضی را متقاعد کند. نهم جولای 1993 جلسه سخنرانی برای دانشجویان خبرنگاری با حضور گری هوی برگزار شد. گری حین صحبت‌هایش برای این که ثابت کند پنجره‌های ساختمانی که در آن هستند ضدضربه است، به سرعت به سمت پنجره دوید و محکم خودش را به پنجره زد، اما در برابر چشمان متحیر دانشجویان قاب پنجره کنده شد و گری سقوط مرگباری داشت.

دوچرخه الکتریکی کشنده

شرکت سگوی پی‌تی از سازنده‌های دوچرخه الکتریکی با مدیریت جیم هسلدوم یکی از معروف‌ترین کمپانی‌های سازنده این نوع دو چرخه است. مدیر این کمپانی هیچ وقت تصور نمی‌کرد یک روز به وسیله محصولی که کارخانه‌اش تولید می‌کند، کشته شود. شانزدهم جولای 2013 هسلدوم سوار یکی از این دوچرخه‌ها شد تا گشتی بزند. او از تپه‌ای بالا رفت و قصد پایین آمدن از آن را داشت، اما کنترل دوچرخه از دستش خارج شد. آقای مدیر با سقوط از ارتفاع پانزده متری جان خود را از دست داد.

مردن در مراسم عزاداری خود

«فاگیلیو موهامتژیانوف» اهل روسیه در مراسم عزاداری خود، جانش را از دست داد. این خبر وقتی در مطبوعات روسیه منتشر شد، بسیاری را شگفت زده کرد. سال 2010 فاگیلیو دچار حمله قلبی شد و تا همسرش او را به بیمارستان برساند، فوت کرد. خانواده فاگیلیو به فکر برپایی مراسم عزاداری افتادند. هنوز مدتی از آغاز مراسم نگذشته بود که تابوت فاگیلیو را آوردند. در تابوت باز بود تا دوستان و آشنایان با او خداحافظی کنند. همان طور که خانواده و آشنایان متوفی دور او جمع شده بودند ناگهان فاگیلیو چشمانش را باز کرد. او از آنچه که می‌دید آن‌قدر متحیر شد که شروع به جیغ کشیدن کرد. فاگیلیو را به بیمارستان منتقل کردند، اما زن بیچاره فقط ده دقیقه بیشتر زنده نماند و از شدت ترس دوباره از دنیا رفت.

مرگ قهرمان غذای ارگانیک

«جی‌آی رودال»، از اولین نظریه‌پردازان مصرف غذاهای ارگانیگ بود. او به طب سنتی بسیار علاقه داشت و معتقد بود که با مصرف غذاهای ارگانیک بسیاری از امراض مداوا خواهد شد. هفتم ژوئن 1971 رودال در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و گفت که قصد دارد با روش جدیدی که برای تغذیه‌اش در نظر گرفته تا صد سالگی زندگی کند. او همان‌طور که روی صندلی لم داده بود و صحبت می‌کرد ناگهان دچار حمله قلبی شد. رودال در برنامه زنده تلویزیونی در هفتاد و دو سالگی در برابر چشمان بینندگان درگذشت.

به خاطر دوستم

ورزش بیس جامپینگ یکی از خطرناک‌ترین ورزش‌های جهان به شمار می‌رود که در آن فرد با پوشیدن لباس مخصوص در آسمان و در ارتفاع بسیار بالا به پرواز درمی‌آید. از سال 1981 این ورزش 242 کشته بر جا گذاشته است. دو نفر از این بیس جامپرهای مشهور افرادی به نام آلوارو بولتو ساگنیر بازیگر اسپانیایی و داریو باریو سرآشپز بودند. پس از مرگ ساگنیر دوست صمیمی او یعنی باریو تصمیم گرفت به افتخارش همان بدلکاری را که این بازیگر انجام داده بود، به نمایش بگذارد، اما او نیز در این بدلکاری جان خود را از دست داد.

اعتراض به کلاه کاسکت

«فیلیپ کونتس» یکی از موتورسوارانی بود که به استفاده از کلاه ایمنی هنگام رانندگی اعتراض داشت. او همراه 550 نفر دیگر تظاهراتی در خیابان به راه انداخت تا به استفاده از کلاه ایمنی هنگام موتورسواری اعتراض کند. در این تظاهرات کونتس دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد. او سوار بر موتور بود که ناگهان تعادلش را از دست داد. به تشخیص پزشک اگر کونتس کلاه ایمنی می‌گذاشت مرگ در انتظارش نبود.

مرگ با فیلم

کورتنی آن سنفورد سوار بر خودرو در اتوبان حرکت می‌کرد که یادش افتاد فیلمی در حال رانندگی از خود بگیرد و در شبکه اجتماعی بگذارد. او دوربین تلفن همراهش را روشن و شروع به فیلمبرداری کرد. همین که کورتنی جمله من شاد هستم را گفت ناگهان اتومبیلش به سطل زباله کنار جاده برخورد کرد. در چشم برهم زدنی اتومبیل کورتنی از مسیر منحرف شد و به یک درخت برخورد کرد و آتش گرفت. کورتنی در این حادثه جان خود را از دست داد. بازبینی دوربین او که از خودرو به بیرون پرت شده بود، آخرین لحظات زندگی او را ثبت کرده بود.

تو محکوم به مرگی

سال 1979 لارنس باکر به جرم قتل درجه یک به مرگ محکوم شد، اما سال 1987 او از حکم مرگ تبرئه و به حبس ابد محکوم شد. با وجود این باکر روی صندلی دچار برق گرفتگی شد و از دینا رفت. توالت فرنگی باکر از جنس آلومینیوم بود. یک روز در حالی که او هدفون در گوشش بود و تلویزیون تماشا می‌کرد به دستشویی رفت، اما ناگهان به دلیل داشتن هدفن در گوش‌هایش جریان الکتریسیته به توالت آلومینیومی منتقل و باکر دچار برق گرفتگی شد. او در این حادثه غیرمنتظره جانش را از دست داد.

بدلکاری یک نامزد انتخاباتی

سال 1979 نیتارو ایتو از سیاستمداران ژاپنی قصد ورود به مجلس را داشت. او در انتخابات شرکت کرد و کمپینگ‌های انتخاباتی راه انداخت. ایتو برای این‌که نشان دهد چقدر بین مردم محبوب است، تصمیم گرفت یک نمایش ساختگی سوءقصد به خود راه بیندازد. او از یکی از کارمندانش خواست تا بین جمعیت مشتی به او بزند و سپس با چاقو به پایش ضربه‌ای وارد کند تا سوءقصد واقعی‌تر به نظر برسد. متاسفانه این نمایش به واقعیت پیوست و رگ اصلی پای ایتو پاره شد و همین موضوع مرگ او را رقم زد.

مترجم: دیانا سرباز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها