خاکپور سرمربی امید شد

گره کور انتخاب سرمربی تیم امید عاقبت باز شد و محمد خاکپور مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از مدت‌ها رایزنی کمیته فنی فدراسیون فوتبال، هدایت تیم امید را به عهده گرفت. او که سابقه بازی در جام‌جهانی 1998 فرانسه را در کارنامه دارد و در عرصه باشگاهی هم برای پاس تهران، بهمن و پرسپولیس توپ زده‌ است، بتازگی فعالیت خود را به عنوان مدیرفنی تیم امید آغاز کرد ولی پس از رد زلاتکو کرانچار با نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال هدایت تیم امید را به عهده گرفت. در کارنامه خاکپور به عنوان سرمربی تنها چند هفته حضور در تیم استیل آذین دیده می‌شود. او که صبح امروز رسما در محل کمپ تیم‌های ملی معارفه خواهد شد، برای شکستن طلسم چهل ساله حضور فوتبال ایران در المپیک راه دشواری پیش رو دارد.
کد خبر: ۷۵۰۱۲۱

هادی آیت‌اللهی رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال پس از جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال به ایسنا گفت: پس از هشت جلسه تصمیم گرفتیم خاکپور به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب شود. آخرین جلسه با حضور خاکپور برگزار شد و او برنامه‌هایش را به ما داد و در نهایت تصویب شد به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود.

قرارداد خاکپور تا المپیک 2016 است. آیت‌اللهی افزود: در جلسه هفته گذشته به این نتیجه رسیده بودیم که خاکپور را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم اما به دلیل مصاحبه کاشانی نتوانستیم این موضوع را همان موقع اعلام کنیم.

در نهایت طی سه روز گذشته نیز دوباره در این باره بحث کردیم و در آخر در بین گزینه‌های مطرح شده خاکپور را واجد شرایط دیدیم و با رای تمامی اعضای کمیته فنی (احسانی، محصص، معینی و بنده) خاکپور به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب شد.

برنامه و صحبت‌هایی که او ارائه کرد در مجموع مورد نظر تمامی اعضای کمیته فنی قرار گرفت. وی در پاسخ به این پرسش که آیا حبیب کاشانی به تیم ملی امید باز خواهد گشت یا خیر، گفت:‌ کاشانی همانند گذشته در کنار تیم امید خواهد بود و به این تیم کمک خواهد کرد.

تیم امید در مرحله اول مقدماتی المپیک 2016 با تیم‌های عربستان، نپال، افغانستان و فلسطین همگروه شده که دیدارهای این گروه از سوم تا دهم فرودین سال آینده در تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها