بازیگر سینما با بیان اینکه فیلمنامه «مهمان داریم» برای من جذاب بود، گفت: فیلم دفاع مقدس نخ نما نشده و همیشه می‌توان روی آن کار کرد.
کد خبر: ۷۴۶۲۶۶
فیلم دفاع مقدس نخ نما نشده است

پرویز پرستویی جمعه شب در جلسه اکران و نقد فیلم سینمایی «مهمان داریم» در پردیس سینمایی هویزه مشهد اظهار داشت: دوست داشتم که هیچ موقع جنگ تحمیلی پیش نمی‌آمد تا مادران و پدران شهدا در حسرت دیدن دوباره فرزندانشان نبودند.

وی افزود: در این ماه ما شاهد از دست دادن عزیزانی در عرصه تئاتر، سینما، موسیقی و ورزش بودیم و از دست دادن عزیزان همیشه سخت است.

پرستویی اظهار کرد: من در خدمت مردم و برای مردم کار می‌کنم اما به نظر عده‌ای که پا روی این ارزش‌ها می‌گذارند دفاع مقدس نخ نما و خیلی بر روی آن کار شده که به عقیده من این طور نیست.

بازیگر فیلم مهمان داریم بیان کرد: با دیدن زندگی جانبازان و خانواده شهدا بیشتر انگیزه بازی در فیلم‌های دفاع مقدس را پیدا می‌کنم من توانستم در این عرصه درد‌ها را بشکافم و با دفاع مقدس گره خورده‌ام بنابراین هر جا بتوانم با تلاش مشکلات زندگی این عزیزان را نشان می‌دهم.

پرستویی بیان داشت: جانبازان و شهدا هشت سال جان بر کف جنگیدند و بعضی از جانبازان در حال حاضر مشکلات سختی دارند که باید ما با تلاش خود مشکلات آنها را به جامعه نشان دهیم.

وی با بیان اینکه به من نقد می‌شود که گزیده کار شده‌ام و من هم می‌گویم هر جا این گزیده خوب باشد کار می‌کنم، افزود: من همیشه در نقش یک جانباز یا رزمنده بازی کردم اما این برایم جذاب بود که این بار در نقش پدر سه شهید و یک جانباز بازی کنم و با بازی در فیلم مهمان داریم سختی‌های پدران و مادران شهدا و جانبازان که با رویای زندگی فرزندانشان زندگی می‌کنند را درک کردم.

این بازیگر سینما بیان داشت: دیار عاشقان نخستین تجربه من با موضوع دفاع مقدس بوده و افتخار می‌کنم تا به امروز و در آخرین فیلم هم با موضوع دفاع مقدس درخدمت مردم هستم زیرا هدف من هنر برای مردم است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها