عامل اسید پاشی مشهد دستگیر شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از بازداشت و اعتراف فردی خبر داد که به دنبال اختلاف خانوادگی با همسرش 25 آبان ماه گذشته اقدام به اسیدپاشی به سمت وی کرده بود.
کد خبر: ۷۴۵۰۹۰
عامل اسید پاشی مشهد دستگیر شد

سردار بهمن امیری مقدم ، فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: یکی از اراذل و اوباش عامل خرید و فروش اسلحه و نزاع های مسلحانه در مشهد شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این فرد شرور که از عاملان خرید و فروش اسلحه غیرمجاز، زورگیری، تیراندازی، نزاع های دسته جمعی، آدم ربایی و درگیری های مسلحانه بود در مخفیگاهش واقع در کیلومتر 25 جاده مشهد - چناران شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: از مخفیگاه این متهم یک دستگاه خودرو، سه قبضه اسلحه، قمه و شمشیر کشف شد.

دستگیری عامل اسیدپاشی مشهد

سردار امیری مقدم همچنین از بازداشت و اعتراف فردی خبر داد که به دنبال اختلاف خانوادگی با همسرش 25 آبان ماه گذشته اقدام به اسیدپاشی به سمت وی کرده بود.

وی گفت: در تحقیقات مشخص شد این شخص از اراذل و اوباش یکی از مناطق مشهد است و زمانی که همسرش به اتفاق یکی از نزدیکان و دختر 11 ساله وی در خیابان در حال حرکت بودند اقدام به اسیدپاشی به سمت آنان کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات از متهم 35 ساله این پرونده ادامه دارد.

سردار امیری مقدم گفت: حال سه مصدوم این واقعه رضایتبخش است و از بیمارستان مرخص شده اند.

غروب بیست وپنجم آبان ماه امسال دو زن جوان و دختر بچه 11 ساله‌ای در خیابان کشاورز مشهد مورد اسید پاشی قرار گرفته بودند، در این حادثه زن جوان به همراه دوستش و دختر بچه 11 ساله دچار سوختگی از ناحیه صورت، دست و پا شدند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها