گفت‌وگو با قربان محمدپور، کارگردان «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند»

می‌خواهم جدی بنویسم اما طنز می‌شود

محمدرضا شریفی‌نیا به بهانه اکران فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» که این روزها با بازی او روی پرده سینماهاست، در برنامه سینمایی «هفت» حاضر شد و درباره بازیگری گفت.
کد خبر: ۷۴۳۸۵۴

به گزارش جام‌جم، محمدرضا شریفی‌نیا، بازیگر شناخته‌شده تلویزیون و سینما که آثاری چون «پایان‌نامه»، «اخراجی‌ها» و «رسوایی» را در کارنامه دارد، درخصوص فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» گفت: بحث عقد موقت مبحث دیگری است که با بحث ما در فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» متفاوت است. این فیلم درباره دروغی است که مرد داستان به زنش می‌گوید و این موضوع را با او مطرح نمی‌کند تا برملا می‌شود و زندگی‌اش را به‌نابودی می‌کشاند. مرد با زنی ازدواج می‌کند، از او صاحب بچه می‌شود و دچار مشکل می‌شود و این مشکل زن را به‌گونه‌ای برمی‌انگیزد که باعث جدایی مرد از زن می‌شود.

شریفی‌نیا ادامه داد: این فیلم درباره تحکیم خانواده است و حرف دارد، گرچه که ژانر آن کمدی است و مبنی بر سرگرمی و جذابیت تعریف می‌شود، اما باید توجه داشت که اکنون کمتر فیلمی وجود دارد که تبلیغات آن مردمی باشد و دهان به دهان برای آن تبلیغ شده باشد و درخصوص این فیلم این اتفاق افتاده است.

این بازیگر سینما گفت: فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» متعلق به سینمای اجتماعی است که بخشی از مشکلات جامعه ما درون آن منعکس می‌شود که این می‌تواند گاه کمدی، گاه رئال و گاه فانتزی باشد که درخصوص این فیلم کمدی بوده است. سینمای اصغر فرهادی نیز یک‌سینمای اجتماعی است که مردم با آن ارتباط برقرار کرده‌اند. در هر حال چنین موضوعاتی، موضوعات درگیر جامعه ما است و ما نیز برای گروه‌های مختلف فیلم می‌سازیم.

او درباره انتخاب‌های خود در عرصه تصویر هم بیان کرد: خیلی سخت انتخاب می‌کنم، زیرا پیشنهادهای زیادی دارم که از میان آنها، مواردی را برمی‌گزینم که مخاطب داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها