سه مرد تبهکار که در پوشش راننده تاکسی، زن جوانی را ربوده و در جاده تلو مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، پس از دستگیری به جنایت سیاه خود اعتراف کردند.
کد خبر: ۷۳۸۷۷۳

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده همزمان با شکایت زن جوانی در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

زن بیست و هفت‌ساله در شکایت خود گفت: صبح سوم آبان برای رفتن به محل کارم در فلکه چهارم تهرانپارس سوار یک تاکسی پژوی زردرنگ شدم که سه نفر سرنشین خودرو بودند. هنوز لحظه‌ای از سوار شدنم نگذشته بود که راننده به سمت جاده تلو تغییر مسیر داد. وقتی به راننده اعتراض کردم، دو سرنشین دیگر خودرو شروع به کتک زدن من کردند.

راننده نیز چاقویی را به سرنشین عقب داد و تهدید کرد اگر سر و صدا کنم مرا می‌کشند. سرنشینان خودرو پس از سرقت پول، تلفن همراه و طلاهایم در منطقه‌ای خلوت توقف و نقشه شیطانی خود را اجرا کردند.

کارآگاهان با بهره‌گیری از تمامی بانک‌های اطلاعاتی به بررسی وقوع سرقت‌های مشابه با خودروی پژو 405 زردرنگ پرداختند. در ادامه تحقیقات، کارآگاهان به گزارشی از سازمان تاکسیرانی رسیدند که در آن عنوان شده بود که گشت تاکسیرانی حوالی منطقه لشگرک به یک دستگاه خودروی پژو 405 که شماره پلاک آن شخصی بوده اما رنگ زرد آن به رنگ تاکسی شباهت داشته، دستور توقف داده، اما این خودرو از محل متواری شده است.

با به‌دست آمدن شماره پلاک خودروی پژو 405 زردرنگ، بلافاصله آخرین مالک آن به نام هومن بیست و هشت ساله شناسایی شد. شاکی نیز با حضور در اداره شانزدهم، بلافاصله تصویر هومن را به‌عنوان یکی از سه متهم تحت تعقیب شناسایی کرد. هومن بیست و یکم آبان در پاکدشت دستگیر و خودروی پژو 405 زردرنگ نیز از وی کشف و توقیف شد.

متهم پس از دستگیری منکر سرقت و آزار و اذیت قربانی بود، اما پس از مواجهه حضوری با شاکی مجبور به اعتراف شد و دو همدست خود به‌نام‌های ولی سی و دو ساله و حسین بیست و هفت ساله را معرفی کرد. با شناسایی دو متهم دیگر پرونده، این دو نفر نیز در مناطق قیامدشت و پاکدشت دستگیر و برای ادامه تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند. بررسی ارکان هویتی خـــودروی توقیف شده از متهمان نشان داد که رنگ اصلی خودرو، سبز بوده که از سوی مالک آن تغییر داده شده و این خودرو برخلاف تصور شاکی که در تحقیقات اولیه عنوان کرده بود، سوار تاکسی شده، به هیچ عنوان تاکسی نبوده و یک خودروی شخصی بوده است.

تحقیقات برای شناسایی دیگر جرایم احتمالی متهمان در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها