دزدان طمعکار در دام پلیس

سه مرد که شبانه به ساختمان یک مرکز مذهبی در غرب تهران وارد شده و سیستم صوتی و تصویری آنجا را سرقت کرده بودند، در جریان دستبرد دوباره به آنجا، دستگیر شدند.به گزارش جام‌جم، در نخستین روزهای هفته جاری افراد حاضر در یک مرکز مذهبی پس از پایان یافتن مراسم عزاداری به خانه‌هایشان بازگشتند.
کد خبر: ۷۳۷۸۶۳

صبح روز بعد وقتی یکی از کارکنان این مرکز در محل کارش حاضر شد، متوجه شد قفل در ورودی تخریب و وسایل به هم ریخته است. با اطلاع ماجرا به پلیس و حضور ماموران، مشخص شد سارقان دستگاه‌های صوتی و تصویری را به سرقت برده‌اند. در ادامه با دستور قضایی پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت. همزمان با شروع تحقیقات، دو روز پیش نگهبان مرکز مذهبی با پلیس تماس گرفت و از دستبرد دوباره سارقان به آنجا خبر داد.

او به ماموران گفت: امروز وقتی به محل کارم آمدم متوجه تخریب دوباره در ورودی شدم. سپس با ورود به مرکز متوجه شدم سه مرد در حال سرقت فرش‌ها هستند. آنها به طرفم حمله‌ور شده و پس از کتک زدنم از محل فرار کردند. هنگام فرار دزدان، موفق به یادداشت شماره پلاک وانت آنها شدم.

در این مرحله ماموران با به‌دست آوردن مشخصات متهمان فراری و خودروی آنها به تعقیبشان پرداخته و سرانجام موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده و هر سه نفر را پیش از آن که فرصتی برای فرار پیدا کنند، دستگیر کردند. در بازرسی از آنجا اموال سرقتی کشف و به مرکز مذهبی تحویل داده شد. متهمان با انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بازجویی شده و اعتراف کردند در زمینه سرقت فعالیت دارند و شب حادثه نیز همراه یک نفر دیگر از دوستانشان که اکنون متواری است، دست به سرقت زده‌اند، اما در دومین مرحله ارتکاب جرمشان ناکام مانده‌اند.

سرکرده باند گفت: پس از اولین سرقت متوجه شدیم فرش‌های آنجا قیمتی است، به همین خاطر طمع کرده و این بار برای سرقت فرش‌ها آمدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها