خالد الجسام عضو کمیته امنیتی شورای استان صلاح الدین عراق از فروپاشی کامل گروه تروریستی داعش در شهر تکریت پس از انتشار خبر کشته شدن سرکرده این گروه خبر داد.
کد خبر: ۷۳۷۱۸۴
فروپاشی کامل داعش در تکریت

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری نهرین از صلاح الدین، الجسام در مصاحبه ای مطبوعاتی اعلام کرد گروه داعش طی دو روز اخیر در شهر تکریت از هم پاشیده شده است و به ویژه پس از حملات هوایی اخیر وضعی ناپایدار در تکریت پیدا کرده اند.

الجسام افزود :« فرمانده هان رده نخست داعش طی چند روز گذشته شهر تکریت را به مقصد استان نینوا ترک کرده اند و اعضای این گروه برای جلوگیری از پیشروی نیروهای ارتش و مردمی ، از غیر نظامیان در مناطق تحت کنترل خود به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.»

سرلشکرعبدالامیرالزیدی نیز گفت: درحملات هوایی ارتش عراق به مواضع تروریست ها درشهر«سعدیه» چهار تروریست کشته شدند ویک خودوری آنها منهدم شد.

وی درمصاحبه مطبوعاتی در دیاله افزود: خبرها ازشهرفلوجه، حکایت ازآن دارد که بالگردهای ارتش عراق با همکاری سازمان اطلاعات ارتش این کشوربا حمله به مواضع تروریست ها در شهر فلوجه 27 تروریست داعش را به کام مرگ فرستاده وپانزده خودروی آنها را منهدم کردند.

نیروهای امنیتی عراق همچنین با پشتیبانی نیروهای مردمی درشهر«بیجی» با تروریست های تکفیری درگیرشده و 20 تروریست را به قتل رساندند.

هلاکت 4 فرمانده داعش در بعقوبه

وزارت دفاع عراق از کشته شدن 4 فرمانده گروه تروریستی داعش در حملات هوایی ارتش این کشور در شمال شرقی بعقوبه خبر داد.

این منبع در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد جنگنده های نیروی هوایی عراق در عملیات حمله به منطقه سعدیه در شمال شرقی بعقوبه چهار فرمانده داعش از جمله معاذ اکرم الراوی ، طارق احد وهاب السبعاوی ، منهل کاظم الجمیلی و ابراهیم اکرم تکی را به هلاکت رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها