جلب رضایت طلبکاران با سرقت طلاجات همسر

شاکی، سارق بود

مردی که پس از سرقت طلاجات و لوازم همسرش، به عنوان شاکی اعلام شکایت کرده بود، با تیزهوشی ماموران پلیس آگاهی شهرستان مریوان استان کردستان دستگیر شد.
کد خبر: ۷۳۶۳۶۳
شاکی، سارق بود

سرهنگ حجت الله پرویزی، فرمانده انتظامی شهرستان مریوان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از محلات شهرستان مریوان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، منزل مسکونی یکی از شهروندان مورد سرقت قرار گرفته و چند قطعه طلاجات به همراه یک دستگاه دوربین عکاسی متعلق به همسر صاحب خانه از محل به سرقت رفته است.

سرهنگ پرویزی با اشاره به تحویل پرونده به پلیس آگاهی شهرستان جهت ادامه تحقیقات، افزود: با توجه به عدم وجود آثار شکستگی و تخریب در محل و همچنین تناقض گویی‌های مرد شاکی، وی به عنوان مظنون به پلیس آگاهی دعوت شد.

این مقام انتظامی گفت: مرد میانسال در تحقیقات انجام شده در پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و از سرقت طلاجات و دوربین عکاسی متعلق به همسرش به علت بدهی و مشکلات مالی پرده برداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان افزود: متهم در جریان تحقیقات فاش کرد طلاجات را به فروش رسانده و وجه حاصل را نیز به طلبکاران خود پرداخت کرده است.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها