سرقت، زمانی که همه خوابند

سارق انباری دستگیر شد

رییس کلانتری 120 سیدخندان منش از دستگیری یک سارق انباری در محدوده مجیدیه شمالی خبر داد و گفت:" این متهم در حال سرقت از انبار یک خانه بود که مالک وی را درون انباری حبس کرد و به پلیس خبر داد.
کد خبر: ۷۳۷۱۵۸
مالباخته، سارق را در انباری حبس کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سروان مجتبی سهرابی منش، رییس کلانتری 120 سیدخندان گفت: روز گذشته یکی از شهروندان ساکن محدوده مجیدیه شمالی ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام داشت که انباری منزل از سوی یک سارق مورد دستبرد قرار گرفته و او موفق شده سارق را در انباری حبس کند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران این یگان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند اما زمانی که به محل رسیدند متوجه شدند که سارق موفق شده از انباری مذکور خارج و با مالک که سعی داشت جلوی وی را بگیرد درگیر شده است.

سروان سهرابی منش گفت:متعاقبا ماموران وارد عمل شدند و سارق زمانی که متوجه حضور ماموران شد با رها کردن درگیری سعی کرد از محل بگریزد که سرعت عمل ماموران این امکان را به وی نداده و او را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم که «ش» نام داشت پس از بازداشت به همراه شاکی به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از انبار منازل شهروندان ساکن این محدوده اعتراف کرد.

رییس کلانتری 120 سیدخندان گفت: متهم در جریان بازجویی های انجام شده اعلام داشت که پس از شکستن قفل در پارکینگ منازل اقدام به سرقت از انباری های شهروندان می کند که این بار در حال سرقت بوده که صاحبخانه در را به روی قفل کرده اما وی توانسته با شکستن قفل از انبار خارج و با مالک درگیر شود.

سروان سهرابی منش افزود:متهم پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد تا در خصوص سرقت های دیگر این متهم تحقیقات انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
۰
۰
یك دله دزد رو اونم صاحب خونه گرفته ببین چه خبری تیتر زدن ! همچین داستان تعریف كردن انگار بن لادن دستگیر كردن !!!!

نیازمندی ها