گزارش جام جم آنلاین از بزرگترین رویداد رسانه ای کشور

نمایشگاه مطبوعات؛ نه سیاه، نه سپید، شاید خاکستری

اگر چه از پیش اعلام شده است که بیستمین نمایشگاه مطبوعات از عصر رسما آغاز به کار می کند و فعلا هنوز برخی غرفه ها حتی آغاز به کار هم نکرده اند اما برخی مخاطبان رسانه ها ، حتی از غرفه دارها و روزنامه نگارها هم سحرخیزتر بوده اند و از صبح زود به نمایشگاه آمده اند.
کد خبر: ۷۳۶۰۰۸
تورگردانی جام جم در نمایشگاه مطبوعات

حسن برگزاری نمایشگاه مطبوعات برای این گروه شاید آن باشد که یک هفته می توانند روزنامه مجانی بخوانند و مستقیما از مسایل و مشکلات شان با خبرنگارها حرف بزنند و به آنها سوژه پیشنهاد کنند و نظرات شان را به گوش شان برسانند. هرچند این امکان در روزنامه هایی مانند روزنامه جام جم که سایت هایی فعال ومستقل در فضای مجازی دارند همیشه برای آنها فراهم است و با این حال برخی مخاطبان از این امتیاز مهم بی خبرند.

تفاوت بیستمین نمایشگاه مطبوعات با نمایشگاه های برگزار شده سال های گذشته برای ما این است که امسال بخش آنلاین جام جم ، حضوری پررنگ تر در نمایشگاه دارد و ما اینجا منتظرتان هستیم تا درباره ویژگی های 10سایت تخصصی مان برای تان توضیح بدهیم.

در حقیقت برنامه ای که داریم یک تور کامل در مجموعه وسیع سایت های جام جم است و حتی می توانیم طرز تهیه مطالب و اخبار را در این حوزه ها برایتان شرح دهیم ضمن این که منتظر نظرات سازنده تان برای بهبود کیفیت کارمان نیز هستیم.

دیگر اقدام تازه جام جم در نمایشگاه امسال این است که می خواهیم علاوه بر ثبت نظرات شما در دفتر یادداشت های جام جم ، برگزیده ای از آنها را در سایت نیز منتشر کنیم مثلا همین امروز صبح از میان مخاطبان گوناگونی که به غرفه مان در نمایشگاه مطبوعات سر زدند یکی از مخاطبان خانمی بود که یک صفحه کامل برای مان نوشت او در یادداشتش، به ما و همه روزنامه های چاپی دیگر تذکر داده است که نام الله را در روزنامه چاپی کامل ننویسیم چرا که معلوم نیست سرانجام کاغذهای روزنامه ها بعد از بیات شدن چه باشد و شاید کسی ندانسته به کلمات مقدس بی احترامی کند.

خانم مخاطب خوش ذوق که این یک صفحه کامل تذکر را بدون لحظه ای وقفه و به سرعت با نثری قوی و بدون اشتباه و خط خوردگی نوشته است پس از نوشتن نظرش دلش خواست از یادداشتش عکس یادگاری بیندازد . مخاطب های ما عجیب هستند ، نه ؟ و ما همین خاص بودن شان را دوست داریم.

نکند خدای ناکرده بی خبرید که نشانی ما در نمایشگاه مطبوعات امسال کجاست ؟ مصلای تهران را که بلدید ؟ وارد محل برگزاری نمایشگاه ها که شدید، در راهروی اصلی شبستان تا اولین میدان که کمتر از 50 قدم است اگر جلو بیایید ، آنوقت ما و غرفه سرتا سر سبز زیتونی مان را جنب محراب مصلی می بینید. پس لطفا دیر نکنید و یادتان باشد ما اینجا برای یک گپ دوستانه و لذت بخش ، منتظرتان هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها