جام جم ورزشی: انتخاب سرمربی برای تیم فوتبال امید همچنان ادامه دارد و شاید مهمترین گزینه که حبیب کاشانی روی آن تاکید دارد زلاتکو کرانچار باشد.
کد خبر: ۷۳۴۶۰۷
کرانچار به نیمکت تیم امید نزدیک شد

حبیب کاشانی پس از اینکه به عنوان مدیر تیم امید و مشاور علی کفاشیان انتخاب شد در نخستین اقدام با تشکیل جلسه کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال تلاش کرد تا تغییراتی را در کادر فنی تیم امید به وجود بیاورد.

با این وجود پالس هایی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین کارلوس کی‌روش مخابره شد تا مرحله گذار انتقال از وینگادا به یک مربی دیگر با چالش جدی مواجه شود. با تمام این تفاصیل حبیب کاشانی در نخستین اقدام با محمد خاکپور برای حضور او به عنوان سرپرست تیم امید به توافق رسید و به گفته خودش در صورت فسخ قرارداد با نلو وینگادا، با یکی از گزینه های مطرح شده به توافق می‌رسند.

تنها خارجی لیست کاشانی برای جایگزینی وینگادا، زلاتکو کرانچار است. مربی ای که نخستین بار توسط کاشانی پایش به لیگ فوتبال ایران باز شد اما حکم اخراجش تا قبل از نیم فصل لیگ هشتم از سوی همین مدیر صادر شد. حالا مهدی تار تار فاش می‌سازد که با او برای حضور در تیم امید به عنوان مربی صحبت هایی صورت پذیرفته و این انتخاب به آن معناست که تارتار دستیار یک گزینه خارجی خواهد بود. اما این گزینه وینگادا است یا کرانچار؟

رضا چلنگر مترجم سابق کرانچار در گفتگو با مهر عنوان کرد تا روز شنبه که با این مربی در تماس بوده، او هیچ صحبتی از پیشنهاد کاشانی نکرده است. به گفته چلنگر در این مورد هم با او صحبتی نشده و این احتمال ضعیف هم وجود دارد از کانال دیگری با کرانچار تماس بر قرار شده است. به هر حال آنچه مسلم است کرانچار گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال امید است.

به نظر می رسد در این برهه حفظ موقت وینگادا تا اردوی قطر در اولویت فدراسیون فوتبال باشد و مدیران تیم امید هم می خواهند پس از پشت سرگذاشتن اردوی قطر تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

یک بار پیش از این در لیگ هشتم در روزهایی که رسانه ها به واسطه تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی کم کارتر از روزهای دیگر بودند ناگهان از سوی حبیب کاشانی، علی دایی به عنوان جانشین کرانچار معرفی شد،اما بدون تردید او در تیم امید به اندازه مدیریت در باشگاه پرسپولیس دستش باز نیست حتی اگر در حکم کفاشیان تمام ریش و قیچی به دست او سپرده شده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها