جام جم ورزشی: با شیوه ای که علی دایی برکنار شد اگر عذر حمید درخشان هم به طور ناگهانی خواسته شد و زلاتکو کرانچار جانشین وی شد اصلا تعجب نکنید.
کد خبر: ۷۲۵۲۰۱
کرانچار نیم فصل سرمربی پرسپولیس می‌شود؟

به گزارش جام جم ورزشی شاید حمید درخشان در هفته های قبل به دلیل مصاحبه هایی که درباره آمدن کرانچار و "موقت" بودنش در پرسپولیس انجام داده خسته شده باشد اما به هر حال اینکه کرانچار جدی ترین گزینه جانشینی حمید درخشان است دیگر قابل انکار نیست.

زلاتکو کرانچار سرمربی پیشین سپاهان قول داده که به زودی به ایران برمی گردد و کار خود را دوباره در لیگ برتر شروع می کند، این خبری است که ورزش سه داده. او وعده می‌دهد که بار دیگر به ایران بازخواهد گشت و جالب اینکه اعلام کرده شک ندارد که روزی سرمربی پرسپولیس نیز خواهد شد. اظهارنظری کاملا جالب توجه که شاید در نگاه اول تا حدی بعید به نظر برسد. اما معادلات در فوتبال ایران همیشه پیچیده و غیر قابل پیش بینی است. شاید یک شوک بزرگ دیگر برای پرسپولیس در راه است. سایه کرانچار بر سر درخشان هنگامی سنگین تر میشود که پرسپولیس پس از شکست مقابل سپاهان کماکان به نتایج ناامید کننده خود ادامه بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۰
۰
كرانچاراگه یه مثفال به فكرآبرو واعتبارش باشه هرگز سمت این پرسپولیس بااین بازیكنهای آماده ودرخشانش!!! نمیاد.بخدا این تیم رودست گواردیولا هم بدن هیچی نمیشه.بابا چرا واقعیتها رونمینویسین؟ پرسپولیس یه دونه بازیكن ملی پوش هم نداره وهمه بازیكنهاش متوسط وزیرمتوسطن.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها