جام جم ورزشی: سرمربی سابق سپاهان گفت: «من هیچ دلخوری از پرسپولیسی‌ها بابت اخراجم ندارم و من هم به خاطر این تصمیم به آنها احترام می‌گذارم.»
کد خبر: ۷۲۵۶۰۲
بازگشت احتمالی کرانچار به پرسپولیس

زلاتکو کرانچار در مورد شایعه‌هایی که در مورد حضورش در پرسپولیس مطرح شده اظهار داشت: «من هنوز پیشنهادی از پرسپولیس یا هر تیم دیگری دریافت نکرده‌ام و فعلا می‌خواهم مدتی استراحت کنم. ولی اگر شرایط فراهم باشد و پرسپولیسی‌ها من را بخواهند احتمال دارد روزی در پرسپولیس مربیگری کنم. البته این موضوع دست من نیست و شاید هیچ وقت این فرصت به من داده نشود.»

او در پاسخ به این سوال که آیا با خاطر اینکه در آن زمان پرسپولیسی‌ها اخراجش کردند از آن‌ها ناراحت نیست هم گفت: «هیچ دلخوری وجود ندارد. در آن زمان ما با سپاهان بازی داشتیم و با شکست برابر آن‌ها ۹ امتیاز از صدر جدول فاصله گرفتیم و عملا شانس قهرمانی را از دست دادیم. به همین دلیل هم مدیران باشگاه تصمیم گرفتند من را از کار برکنار کنند که به نظر من با توجه به شرایط پرسپولیس این تصمیم منطقی بود. ما با احترام از هم جدا شدیم.»

کرانچار در پایان گفت: «در آن زمان علی دایی آماده مربیگری در پرسپولیس بود و به همین دلیل مدیران پرسپولیس تصمیم به برکناری من گرفتند. این یک تصمیم حرفه‌ای بود و من هم به خاطر این تصمیم به پرسپولیسی‌ها احترام می‌گذارم.»(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها