مت دیمون و بن افلک در سریال تازه‌ای به نام «تلفیق شده» با یکدیگر همکاری می‌کنند

ماجراجویی بازیگر مطرح جهان در تلویزیون

آشتی دیرهنگام «مت دیمون» با تلویزیون

مت دیمون در بین تماشاگران تلویزیون و سینما با مجموعه فیلم افشاگرانه و سیاسی «هویت بورن» شناخته می‌شود. این سه‌گانه قبل از این چند بار از تلویزیون ایران پخش و با استقبال تماشاگران روبه‌رو شده است.
کد خبر: ۷۳۴۱۵۴
آشتی دیرهنگام «مت دیمون» با تلویزیون

دیمون به دلیل موفقیت بالای مالی و انتقادی این مجموعه فیلم، در بین تماشاگران با نام کاراکتر اصلی آن یعنی جیسن بورن معروف است. این بازیگر چهل و چهار ساله سینما که فعالیت بازیگری را از سال 1988 شروع کرد، در چهارمین کار حرفه‌ای خود به همکاری با رسانه تلویزیون پرداخت و در فیلم سینمایی تلویزیونی «پسر در حال رشد» (1990) بازی کرد. او در سال 1995 هم در یک فیلم سینمایی تلویزیونی دیگر به نام «بچه‌های خوب قدیمی» ظاهر شد.

برخلاف کارگردان ناشناس فیلم اول، تامی لی جونز، بازیگر سرشناس سینما وظیفه کارگردانی این یکی را به عهده داست. نوداد و فرانسیس مکدورماند هم در این وسترن ماجراجویانه بازی داشتند و نقش‌های اصلی آن را بازی کردند. دیمون در یکی از نقش‌های مکمل فیلم ظاهر شد. وی در سال 1997 با فیلم‌های «ویل هانتینگ خوب» و «باران‌ساز» به صورت یک بازیگر مطرح درآمد و پس از آن، ایفای نقش‌های اصلی محصولات سینمایی را به عهده گرفت. طبیعی بود دیمون که تا قبل از آن در هیچ مجموعه تلویزیونی بازی نکرده بود، پس از کسب شهرت هم سراغ همکاری با برنامه‌سازان تلویزیونی نرود. موفقیت فیلم‌های سینمایی این دوران دیمون او را کاملا درگیر فعالیت‌های سینمایی کرد. اما از اواسط سال 2007 دیمون همکاری خود با تلویزیون را به عنوان تهیه‌کننده آغاز کرد و در سال 2011 برای اولین بار در یک مجموعه تلویزیونی به نام «30 راک» بازی کرد. پخش این مجموعه موفق کمدی از سال 2006 شروع شده بود و تینافی و آلک بالدوین بازیگران اصلی آن بودند. خط اصلی قصه این کمدی درباره یک نمایش موفق تلویزیونی بود که تهیه‌کنندگانش تلاش داشتند به هر قیمتی موفقیت آن را تضمین کنند. مت دیمون در چهار اپیزود از 139 اپیزود آن بازی کرد. تماشاگران تلویزیونی مدتی قبل او را در یکی از قسمت‌های مجموعه کمدی درام «خانه دروغ‌ها» و در نقش خودش دیدند. (ضمیمه قاب کوچک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها