پیروزی پرگل بایرن مونیخ در ایتالیا همه را شگفت‌زده کرد

رم مثل برزیل تحقیر شد

لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی پیگیری شد که بایرن مونیخ در دیداری که تداعی‌کننده قدرت‌نمایی تیم ملی آلمان مقابل برزیل در جام جهانی بود، در ایتالیا 7 بر یک از سد رم گذشت؛ یک پیروزی باور نکردنی که حسابی پپ گواردیولا، سرمربی مونیخی‌ها را ذوق زده کرد.
کد خبر: ۷۳۰۶۴۲

به گزارش جام‌جم، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب در شرایطی پیگیری شد که بی‌شک کمتر هوادار فوتبالی در دنیا انتظار داشت بایرن مونیخ چنین مقتدرانه رم را در خانه‌اش با شکست 7 بر یک تحقیر کند، اما این نتیجه رقم خورد و آرین روبن در دقایق 7 و 30، ماریو گوتسه در دقیقه 23و روبرت لواندوفسکی در دقیقه 25، توماس مولر(پنالتی)، فرانک ریبری و ژردان شقیری دروازه حریف را گشودند و تک گل میزبان را در آغازین دقیق نیمه دوم ژروینیو به ثمر رساند.

پس از این بازی گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ این گونه اظهارنظر کرد: تیم من این توانایی و انگیزه را داشت که برنامه‌ها را بسرعت در زمین اجرا کند، اما نمی‌توان گفت صددرصد بازی کاملی انجام دادیم. در دقایق ابتدایی حرکت‌های تیمی کامل نمی‌شد، اما به مرور وضع بهبود یافت.

او ادامه داد: در آغاز نیمه دوم نیز رمی‌ها فوتبالی خوب به معرض نمایش گذاشتند. با این حال از کسب این نتیجه بسیار راضی و خوشحال هستم. با این نتیجه با گامی محکم به صعود نزدیک‌تر شدیم. تیم بایرن من متفاوت با بارسلونایی است که ساخته بودم. هر دو تیم‌های بزرگی هستند که قابلیت‌های بسیار بالایی دارند. همین به من اجازه می‌دهد برنامه‌هایم را در زمین پیاده کنم.

این در حالی بود که رودی گارسیا، سرمربی رم درباره این شکست سنگین گفت: این باخت به تاکتیک‌های تیمی رم بازمی‌گردد و به دلیل مسائل روحی ـ روانی رخ نداد. ما در جریان این مسابقه به اندازه کافی شجاع و جسور نبودیم و به بایرن اجازه دادیم تاکتیک های خود را در زمین پیاده کند.

سرمربی رم افزود: من اولین نفری هستم که در این مسابقه مرتکب اشتباه شدم و این شکست به عملکرد بازیکنان باز نمی‌گردد، رویکرد اشتباه تیمی رم در نیمه نخست کاملا به من باز می‌گردد، در واقع استراتژی ما در این دیدار غلط بود، ما باید سعی خود را برای مهار حریف انجام داده و زود وا نمی‌دادیم، در عین حال باید برای نتیجه گرفتن به ضد حملات توجه می‌کردیم.

پیروزی‌های آسان چلسی و بارسلونا

در دیگر دیدار این گروه زسکا و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. سرخیو آگوئرو، مهاجم آماده این روزهای سیتی و جیمز میلنر گل‌های فیروزه‌ای‌پوشان را به ثمر رساندند و برای زسکا نیز سیدو دومبیا و بیراس ناچو گلزنی کردند.

در گروه ششم بارسلونا در خانه موفق شد با نتیجه 3 بر یک آژاکس را شکست دهد.. نیمار، لیونل مسی و ساندرو برزیلی سه گل آبی اناری‌ها را در این دیدار به ثمر رساندند و انور قاضی برای آژکس گل زد. در دیگر دیدار این گروه پاری‌سن ژرمن در قبرس با گل ادینسون کاوانی بر آپوئل چیره شد.

در گروه هفتم چلسی در دیداری آسان به مصاف ماریبور رفت و موفق شد با 6 گل حریفش را شکست دهد. لویک رمی، دروگبا، جان تری، بازیکن ماریبور، اد هازرد(دو گل) برای چلسی به ثمر رساندند. در دیگر دیدار این گروه 4 بر 3 اسپورتینگ پرتغال را شکست داد.در گروه هشتم تیم باته بوریسوف بلاروس 7 بر صفر برابر شاختار شکست خورد و پورتو نیز موفق شد در پرتغال با نتیجه 2 بر یک بیلبائوی اسپانیا را شکست دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها