کتاب کوچولو

​آن روزها​

این کتاب زیبا و جذاب همه ما را به دوران شیرین و پر از خاطرات خوب کودکی می‌برد و مجموعه‌ای از درس‌های کتاب‌های فارسی دوران دبستان را پیش‌روی شما قرار می‌دهد.
کد خبر: ۷۲۹۶۵۷

«دوران ابتدایی بیشترین کاردستی را که می‌ساختیم عبارت بود از خانه‌ای به شکل کلبه که روی سقفش را پنبه می‌چسباندیم؛ یعنی برف آمده، هر جای کاردستی کج یا خراب بود پنبه جبران می‌کرد! روزی که کیف را روی دوش می‌انداختیم و کاردستی به دست در کوچه و خیابان به راه می‌افتادیم، چقدر نگاه و حرف‌های در و همسایه و عابران برایمان مهم بود. آن‌وقت‌ها هر چیزی را که از ما می‌پرسیدند و بلد نبودیم، فوری می‌گفتیم ما تا سر اینجا خوندیم؟!...»

تدوین و تالیف: داوود محمدی‌فر

طراح و صفحه‌آرا: نوشین زندجو

ناشر: لنجوان ـ چاپار 1392

قیمت: 4500 تومان

​عروسی عروسک‌ها​

«... یک‌دفعه که بابابزرگ به خانه پریسا و علی آمده بود، تصمیم گرفت قصه شهر عروسک‌ها را بگوید، اما بچه‌ها گفتند این قصه را قبلا تعریف کرده و پدربزرگ هم تصمیم گرفت قصه عروسی عروسک‌ها را بگوید و این‌طور شروع کرد: تابستان‌ها بچه‌های کوچه هر روز عصر خانه یک نفر جمع می‌شدند و عروسک‌هایشان را می‌آوردند و با هم خاله‌بازی می‌کردند؛ خوراکی می‌خوردند و مثل پیک‌نیک مثلا به گردش می‌رفتند و برای هم حرف می‌زدند و خلاصه خیلی خوب و قشنگ عصرها را می‌گذراندند و لذت می‌بردند. یک روز زهرا به بقیه بچه‌ها پیشنهاد داد که عروسک‌هایمان را عروس کنیم و برایشان جشن بگیریم...»

نویسنده: بتول سعیدی

تصویرگر: لادن اسلاملو

ناشر: هیربد 1392

قیمت: 1500تومان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها