روی خط ورزش

سپاهان هم حذف شد

در ادامه مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی، عصر روز گذشته تیم‌ گل‌گهر سیرجان با یک گل مقابل سپاهان اصفهان به پیروزی رسید تا شگفتی بزرگ دیگری در این رقابت‌ها رقم بخورد. در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر برگزار شد، مختار جمعه‌زاده در دقیقه 105 و از روی نقطه پنالتی گل برتری تیم گل‌گهر را به ثمر رساند. در این بازی حسین رسولی بازیکن تیم گل‌گهر هم در دقیقه 110 و با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.
کد خبر: ۷۲۸۹۲۴

با این پیروزی گل‌گهر سیرجان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود. سپاهان یکی از مدعیان این رقابت‌ها که دو سال پیش به‌عنوان قهرمانی دست یافته بود، با تحمل این شکست، وداع زودهنگامی با این رقابت‌ها داشت. پس از صبای قم، ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان چهارمین تیم لیگ برتری بود که از گردونه مسابقات جام حذفی کنار رفت./ جام​جم

همکاری والیبال ایران با 3 قدرت جهانی

سه قدرت والیبال جهان برای همکاری با ایران درخواست تفاهم‌نامه همکاری کردند. کشورهای لهستان، فرانسه و آلمان جدیدترین کشورهایی هستند که فدراسیون‌های والیبال آنان برای همکاری و تعامل بیشتر با ایران در این رشته ورزشی تقاضای همکاری و تبادل تفاهم‌نامه دارند. تفاهم‌نامه همکاری امضا شده ایران و سه کشور فرانسه، لهستان و آلمان محورهای مهمی همچون بحث علمی والیبال، تبادل مربی، همکاری در زمینه استعدادیابی، برگزاری دیدارهای دوستانه و تدارکاتی و برگزاری اردوهای مشترک در سطح تمامی تیم‌های ملی و رده سنی پایه مردان و زنان را شامل می‌شود.‌/‌ فدراسیون والیبال

حذف مسی از جمع بهترین‌ها

فدراسیون فوتبال اسپانیا سه نامزد نهایی کسب عنوان برترین مهاجم لیگ دسته اول این کشور در فصل گذشته را اعلام کرد که در میان آنها نام فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا دیده نمی‌شود.کمیته فنی فدراسیون فوتبال اسپانیا کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، دیه‌گو کاستا، مهاجم فصل گذشته اتلتیکومادرید و کارلوس ولای مکزیکی از رئال سوسیه‌داد را به عنوان سه مهاجم برتر لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا (لالیگا) در فصل 14 ـ 2013 معرفی کرد و لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا را از این فهرست کنار گذاشت.

در فصل گذشته لالیگا که مسی فروغ چندانی نداشت رونالدو برای رئال مادرید 31 گل زد و جایزه پیچیچی را از آن خود کرد. دیه‌گو کاستا هم یکی از ستارگان لالیگا بود که با زدن 27 گل برای رو‌خی بلانکو، سهم بسزایی در قهرمانی این تیم داشت. ولا هم فصل موفقی را در رئال سوسیه‌داد تجربه کرد و برای این تیم 16 گل به ثمر رساند. برنده جایزه برترین مهاجم فصل لالیگا بیست و هفتم اکتبر (پنجم آبان) اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها