ماموران اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی شهر ایذه استان خـــــوزستان فردی را که با معرفی خود به عنوان دندانپزشک از شهروندان کــــــلاهبرداری می‌کرد، دستگیر کردند.
کد خبر: ۷۲۷۶۴۰

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی110 شهر ایذه تماس گرفت و اعلام کرد: مردی در یکی از روستاهای این شهر غیرمجاز اقدام به طبابت و با معرفی خود به عنوان دندانپزشک از شهروندان کلاهبرداری می‌کند.

با تشکیل پرونده و به دستور قضایی تحقیقات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی برای بررسی صحت موضوع آغاز شد. آنها با اعزام به محل مورد نظر و زیر نظر گرفتن آنجا متوجه شدند گفته‌های تماس‌گیرنده صحت دارد و مردی اقدام به طبابت می‌کند.

ماموران با به دست آوردن هویت متهم به استعلام از سازمان نظام پزشکی پرداختند که مشخص شد وی اجازه فعالیت در زمینه دندانپزشکی را ندارد.

در این مرحله با ورود ماموران به مخفیگاه متهم او در روستا دستگیر شد. همچنین در بازرسی از آنجا تعدادی از لوازم و تجهیزات دندانپزشکی و مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

متــــهم با انتقال به مرکز پلیس در بازجویی اعتراف کرد و گفت: با جعل عــــــنوان دندانپزشک روستاییان را به بهانه ویزیت و درمان فریب داده و از آنها مبالغی کلاهبرداری می‌کردم.

همچنین در صدد بودم تا با سفر به روستاهای دیگر به کلاهبرداری هایم ادامه دهم که ناکام ماندم. با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها