فصل اول مجموعه «کارآگاهان واقعی» اوایل امسال​از شبکه تلویزیونی HBO ​روی آنتن رفت و بلافاصله با استقبال فراوان تماشاگران روبه‌رو شد. منتقدان تلویزیونی هم که جذب فضاسازی و کیفیت بالای قصه و بازی‌های آن شده بودند، کل کار را یک سر و گردن بالاتر از مجموعه‌های درام جنایتکارانه و تعلیقی رسانه تلویزیون معرفی کردند.
کد خبر: ۷۲۶۶۲۵

خط اصلی قصه مجموعه، زندگی شخصی و حرفه‌ای دو مامور برجسته اداره پلیس را دنبال می‌کرد که درگیر یک پرونده جنایی پیچیده قدیمی‌اند. آنها هفده سال است که در جست‌وجوی یک قاتل زنجیره‌ای در لوئیزیانا هستند و امیدوارند بتوانند وی را شناسایی و دستگیر کنند. میتو مکوناهی که امسال جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را گرفت، نقش اصلی کارآگاهان واقعی را بازی کرد. او پلیس سمج و سرسختی به نام «راست کوهل» است که با همکاری دوست پلیس قدیمی‌اش «مارتین هارت» (با بازی وودی هارلسن) در تعقیب قاتل زنجیره‌ای خطرناک است.

منتقدان تلویزیونی می‌گویند تا زمان پخش مجموعه، تصور نمی‌کردند با یک کار تمیز و شسته‌رفته روبه‌رو شوند و همین موضوع آنها را شگفت‌زده کرد. بیش از 12 میلیون نفر به تماشای اپیزودهای مختلف مجموعه نشستند و برای آنها هم باعث تعجب بود که چرا کل مجموعه در هشت قسمت تهیه شده است. مسئولان شبکه HBO به این نکته اشاره کرده‌اند که از سال 2001 به این طرف، «کارآگاهان واقعی» پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی تاریخ فعالیت آنها بوده است. قرار بود ریچل مک آدامز، بازیگر سرشناس سینما هم در فصل اول مجموعه یکی از نقش‌های مهم را بازی کند، اما این اتفاق نیفتاد. احتمال زیادی وجود دارد که او با فصل دوم همکاری کند. این در حالی است که در مدتی قبل شایع شد، کریستین بیل و جسیکا چستن نقش‌های اصلی فصل دوم را بازی خواهند کرد اما این شایعه کمی بعد تکذیب شد. کارگردانی اپیزودهای مختلف فصل اول را جاستین لین و کری فوکوناگا به عهده داشتند. فیلمنامه هشت قسمت مجموعه را نیک پیزولاتو نوشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها