«احسان و سولماز در جشن تولد عادل فردوسی پور!» آن هم در پشت صحنه برنامه نود! این بار عکسی از آنها منتشر شده که تعجیب بسیاری را برانگیخته است!
کد خبر: ۷۲۵۶۹۷
احسان و سولماز در جشن تولد عادل فردوسی پور/ عکس

در برنامه ماه عسل احسان علیخانی بود که ناگهان ایران با زوجی به نام «احسان و سولماز» آشنا شد که داستان عاشقانه زندگی شان را کمتر کسی است که نداند. به گزارش تی وی پلاس بعد از آن شهرت در برنامه ماه عسل بود که دیگر این زوج در محافل هنری و میان هنرمندان به وفور حضور پیدا کردند؛ از کنسرت های خوانندگان تا جشن های مختلف.

حالا اما این بار عکسی از آنها منتشر شده که تعجیب بسیاری را برانگیخته است! «احسان و سولماز در جشن تولد عادل فردوسی پور!» آن هم در پشت صحنه برنامه نود! به نظر می رسد با این روندی که احسان و سولماز در پیش گرفته اند، به زودی سر از سازمان ملل هم دربیاورند.

b2ap3_thumbnail_10450767_541734219290543_3640394625034619449_n-1.jpg

درباره عکس منتشر شده نیز مشخص نیست عادل فردوسی پور از آنها دعوت کرده در جشن تولدش حضور پیدا کنند یا خودشان همینطوری اتفاقی در استودیو 11 برنامه نود را باز کرده اند و خواسته اند شریک شادی عادل شوند! شاید هم در حال پرسه زنی در میان شبکه های رنگارنگ تلویزیون بودند و از این استودیو به آن استودیو که یکهو یادشان افتاده تا حالا در برنامه نود نرفتند و این یکی را هم به کارنامه پر بار هنریشان اضافه کنند. (تی وی پلاس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرحناز عمویی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
۰
۰
سلام خداقوت. درسته سولماز واحسان عاشق هم اند و از محبوبیت بالایی برخوردارند ولی دیگه شورش در اوردن

نیازمندی ها