جام جم ورزشی: فوق ستاره تیم فوتبال بارسلونا اعلام کرد حکم صادر شده از سوی دادگاه مسئول پرونده تخلف مالیاتی او را نمی‌پذیرد و برای لغو آن اعتراض کرده است.
کد خبر: ۷۲۴۲۷۹
مسی به حکم پرونده مالیاتی‌اش اعتراض می‌کند

با وجود پرداخت غرامتی 5 میلیون پوندی از سوی لیونل مسی و پدرش خورخه، به اداره مالیات اسپانیا، دادگاه گاوا، که مسئول رسیدگی به پرونده فرار ستاره آرژانتینی بارسلونا و پدرش از پرداخت مالیات بردرآمد است، اعلام کرد این پرونده همچنان مفتوح خواهد بود تا اتهام نسبت داده شده به کاپیتان تیم ملی آرژانتین اثبات یا ابطال شود. در واکنش به این حکم، لیونل مسی اعلام کرده است که به این حکم اعتراض دارد و علیه آن فرجام خواهی می‌کند.

مسی 27 ساله در واکنش به این مسئله با انتشار بیانیه‌ای گفت: از طریق این بیانیه من می‌خواهم اعلام کنم که به دنبال دریافت رأی دادگاه گاوا و به پیشنهاد مشاوران حقوقی خود تصمیم دارم که علیه این رأی اعتراض کنم.

مسی و پدرش که مدیربرنامه‌های او هم محسوب می‌شود، متهم هستند که در فاصله سال‌های 2006 تا 2009 از پرداخت مالیات بردرآمد خود که رقمی معادل 4.1 میلیون پوند بوده، فرار کرده‌اند. این 2 در ابتدا از تخلفی که به آنها نسبت داده شده بود کاملاً ابراز بی‌اطلاعی کردند و مدعی شدند که مسئولیت تمام امور مالی آنها بر عهده وکلای‌شان بوده است. چندی بعد اما آنها برای اثبات به صورت داوطلبانه غرامتی در حدود 5 میلیون یورو به حساب اداره مالیات اسپانیا واریز کردند به این امید که پرونده مختومه شود اما دادگاه گاوا اعلام کرده است که این اتفاق رخ نخواهد داد و محاکمه تا زمان مشخص شدن مقصران اصلی ادامه خواهد داشت.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها