از چمران و مطهری تا باکری و جهان‌آرا

شهدایی که زندگی‌شان سریال می‌شود

مراسم استقبال از خانواده شهید جواد نظام دوست از شهیدان آرمیده در دانشگاه صدا و سیما که به تازگی شناسایی شده است برگزار شد .
کد خبر: ۷۲۲۳۲۵
ضرغامی: شهید نظام دوست در دانشگاه صدا و سیما می ماند

رئیس رسانه ملی در این مراسم که خانواده شهید جواد نظام دوست ، جمعی از کارکنان ،هنرمندان و مدیران سازمان صدا حضور داشتند رئیس رسانه ملی شهیدان را هویت انقلاب ، دفاع مقدس و ایران اسلامی دانست .

مهندس ضرغامی به ارزش هایی که این شهیدان در ذهن مردم ما ایجاد کرده اند اشاره کرد و افزود: اگر امروز می بینیم پس از سالها که از دفاع مقدس می گذرد جمعیتی کثیر برای بزرگداشت نام یک شهید ساعت ها زیر آفتاب می ایستند تا به مقام این شهید و خانواده معزم او عرض ادب کنند علت آن عزتی است که این شهیدان به مردم ما در جهان داده اند .

وی دستاوردهای بزرگ ملت ایران چه در عرصه سیاسی و چه در عرصه های دیگر را نتیجه منزلت این شهیدان دانست و گفت : امروزه افتخار ما این است که به این شهیدان منتسب هستیم و باید قدردان این عزیزان باشیم که در طول دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا ارزش های انقلاب اسلامی را حفظ کنند .

رئیس رسانه ملی از خانواده شهید جواد نظام دوست تشکر کرد که اجازه دادند پیکر شهید عزیزشان همچنان در صحن دانشگاه صدا و سیما بیآرامد تا از برکت این شهیدان ، دانشجویانی که آینده ساز فرهنگ کشور خواهند شد بهره مند شوند .

در این مراسم لوح قدردانی صدا و سیما به خانواده شهید جواد نظام دوست اهدا شد.

پیکر شهید جواد نظام دوست دوم مهر 1390 به عنوان شهید گمنام به همراه یکی دیگر از شهدای گمنام دفاع مقدس در حیاط دانشگاه صدا و سیما به خاک سپرده شد اما با آزمایش های دقیق ژنتیک این شهید بزرگوار شناسایی و به خانواده معظمش معرفی شد .

این شهید بزرگوار 31 سال قبل در عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیده بود. (روابط عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها