با حضور رئیس رسانه ملی صورت گرفت

تجلیل از دست​اندرکاران سریال​های «انقلاب زیبا» و «مدینه»

در مراسمی از دست​اندرکاران سریال​های تلویزیونی «انقلاب زیبا» و«مدینه» تجلیل شد.
کد خبر: ۷۱۵۲۳۶
تجلیل از دست​اندرکاران سریال​های «انقلاب زیبا» و «مدینه»

در این نشست رئیس رسانه ملی با برشمردن ویژگی​های این دو مجموعه نمایشی، گفت: سریال «انقلاب زیبا» در نوع خود طراز و استاندارد قابل قبولی برای سریال​های انقلابی و نیز دیگر مجموعه​های داستانی و نمایشی است.

آقای ضرغامی افزود: این سریال به خوبی توانست نسل جدید را با چهره واقعی جنایت​های رژیم پهلوی آشنا ساخته و فداکاری​های مبارزان راه حق و آزادی در دوران طاغوت را به تصویر بکشد.

رئیس سازمان صداوسیما همچنین با تجلیل از موفقیت مجموعه تلویزیونی «مدینه» در ارائه تصویری شایسته از سیمای زنان تلاشگر، کارآفرین و متعهد در جامعه ایرانی گفت: این سریال توانست ضمن جذب مخاطب پرشمار، آموزه​هایی ماندگار از حس زیبای مادرانگی و نیز استقامت در پیمودن مسیر ارزش​های الهی را به بیننده منتقل نماید.

آقای ضرغامی با تشکر از معاون سیما و مدیر شبکه یک سیما در تولید مجموعه​های نمایشی موفق گفت: ده​ها فیلمنامه ارزشمند در موضوعات ضروری جامعه نوشته شده که سرمایه ملی محسوب می​شوند و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم، تولید آنها را آغاز کنیم.

در این جلسه دست​اندرکاران تولید مجموعه​های نمایشی انقلاب زیبا و مدینه نقطه​نظرات خود را با رئیس رسانه ملی در میان گذاشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها