فیلم سینمایی ملکه به کارگردانی محمد باشه آهنگر امروز ساعت 9 صبح در قالب برنامه رادیو فیلم از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۱۹۶۷۶

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، در این فیلم سینمایی مصطفی زمانی، میلاد کی مرام، همایون ارشادی، مجتبی اسودیان و... بازی می‌کنند و داستان آن درباره یک دید‌بان در پالایشگاه نفت آبادان در زمان جنگ است. تنظیم و گویندگی این فیلم به عهده آرمان غفاریان است. همچنین نمایش یادگاری به کارگردانی اکبر زنجانپور و تنظیم رادیویی قدرت‌الله فتحی امشب ساعت 23 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود. در این نمایش به تهیه‌کنندگی فرهنگ جولایی و گویندگی مریم نشیبا بازیگرانی همچون فریبا متخصص، علی تاج‌میر، امیر زنده‌دلان، قربان نجفی، مسعود زنوزی‌راد، بازی کردند. محمدرضا قبادی‌فر افکتور و علی حاجی‌نوروزی صدابردار این نمایش هستند.

«همین جاست» در رادیو تهران

نمایش «همین جاست» به کارگردانی ایوب آقاخانی از امروز به مدت یک هفته ساعت 24 از رادیو تهران پخش می‌شود.

این نمایش به نویسندگی مریم تاجیک و تهیه‌کنندگی فرشته مردانه درباره خاطرات فرماندهی است که بعد از سال‌ها اسارت برمی‌گردد. نمایش همین جاست در شش قسمت با حضور احمد گنجی، محمدحسن عشقیان، علی‌اکبر میلانی، مهدی نمینی‌مقدم، فریدون محرابی، محسن بهرامی، عباس توفیقی و ناهید مسلمی ضبط شده است.

هفته دفاع مقدس روی موج سلامت

مدیر شبکه رادیویی سلامت از پخش ویژه برنامه‌های دفاع مقدس در برنامه‌های سپیدجامگان آسمانی، به سوی پیروزی و یاد یاران خبر داد.

علیرضا بهفر، مدیر رادیو سلامت در این باره گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رادیو سلامت از امروز برنامه‌های مختلفی را در گروه‌های رادیویی سلامت روان و خانواده، سلامت جسم و پیشگیری، سلامت معنوی و سبک زندگی سالم، سلامت و تفریحات و سلامت اجتماعی پخش می‌کند. وی ادامه داد: برنامه‌های این شبکه به بیان خاطرات رزمندگان جامعه پزشکی، رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، بیان خاطرات از زبان خانواده پزشکان شهید، پاسداشت ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام و... می‌پردازد.

تفسیر مخزن‌الاسرار نظامی در رادیو فرهنگ

برنامه پنجره‌های رو به مهتاب امروز به شرح ابیات کتاب مخزن الاسرار نظامی گنجوی اختصاص دارد. این برنامه کاری از گروه اندیشه رادیو فرهنگ است که هر شب ساعت 21 پخش می‌شود. سیدحسن شهرستانی هم در این برنامه موضوع ادبیات در زندگی روزمره را مطرح و اولین حکایت از مخزن‌الاسرار نظامی گنجوی را روایت و ابیات آن را شرح و تفسیر می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها