جام جم ورزشی: فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می شود و بر همین اساس از گروه های A تا D هشت دیدار برگزار می شود.
کد خبر: ۷۱۷۶۵۲
آغاز رقابت غول های اروپایی

به گزارش جام جم ورزشی ، اگر شیوه برگزاری کنونی این رقابت ها را لحاظ کنیم این رقابت ها وارد بیست و چهارمین دوره برگزاری خود می شود اما بدون درنظر گرفتن شیوه برگزاری،این رقابت ها از سال 1955 برگزار می شود. تورین، پیرایوس ، مادرید، لیورپول، لیسبون، موناکو، استانبول و دورتموند هشت شهر میزبان بازی های رفت لیگ قهرمانان اروپا در این فصل هستند. نگاهی به این دیدارها می اندازیم:

یوونتوس اینبار با آلگری

یوونتوس که سال گذشته با شکست مقابل گالاتاسرای حذف زودهنگامی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشت در نخستین گام فصل جدید به مصاف مالموی سوئد می رود. بانوی پیر تورین در شرایطی فصل جدید را آغاز می کند که بر خلاف فصل های گذشته آنتونیو کونته را بر روی نیمکت خود نمی بیند. به جای او آلگری اینبار یوونتوس را هدایت می کند. آلگری در آستانه این دیدار گفت: یوونتوس باید مالمو را ببرد. شروع خوب همیشه لازم است. توه ز کاملا آماده است اما مصدومیت اخیر پیرلو برایمان دردسرساز شده است.

در دیگر این گروه تیم المپیاکوس به مصاف آتلتیکومادرید نایب قهرمان فصل گذشته می رود. در آستانه این دیدار مهم دیه گو سیمئونه که به تازگی دربی مادرید در لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشت اظهار داشت: که اتلتیکو وابسته به هیچ بازیکنی نیست. این تیم به فالکائو وابسته نبود همانطور که در این فصل به کاستای جدا شده وابسته نیست.

شایعات اخراج آنچلوتی

رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان بازل سوئیس است. به نظر نمی آید شاگردان آنچلوتی کار دشواری برای پیروزی مقابل حریف سوئیسی داشته باشند. البته رئالی ها پس از شکست مقابل آتلتیکو در دربی مادرید حال و روز خوبی ندارند. آنچلوتی سرمربی رئال در اینباره گفت: کاری به اخبار کنار گذاشته شدنم از رئال مادرید ندارم. نمی خواهم به این موضوعات فکر کنم. اکنون تنها چیزی که اهمیت دارد پیروزی در نخستین بازی این فصل است.

در دیگر دیدار این گروه لیورپول با لودوگورتس مصاف می دهد.

بحران زده ها در برابر تیم آماده بوندسلیگا

در گروه C بنفیکا و زنیت روسیه مقابل هم قرار می گیرند اما دیدار مهم تر بین موناکو و بایرلوکوزن برگزار می شود، دو تیمی که شرایط کاملا متفاوتی دارند. اولی به دلیل بحران های مالی و فروختن ستاره های نامدارش یعنی رودریگوئز و فالکائو به رئال و منچستر حال و روز خوبی ندارد اما دومی برعکس بسیار آماده است. لئوناردو جاردیم سرمربی جدید موناکو که به تازگی جانشین کلودیو رانیری شده است گفت: موناکو به هیچ عنوان بحران زده نیست. فقط کمی تمرکز وجود ندارد. یک پیروزی مقابل بایرلورکوزن می تواند نشان بدهد موناکو در هر دو لیگ قهرمانان و لوشامپیونه روزهای بسیار بهتری در پیش خواهد داشت.

و دوباره ونگر – کلوپ

دورتموند و آرسنال بر ای دومین سال پیاپی است که با یکدیگر همگروه می شوند. فصل گذشته تقابل آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال با یورگن کلوپ سرمربی دورتموند بسیار جالب بود. این دو مربی دوباره با یکدیگر ملاقات می کنند. ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک که به جهنم ورزشگاه های آلمانی معروف شده استقبال جانانه ای از توپچی های لندن خواهند داشت. کلوپ عنوان داشت که تیمش کاملا آماده است. وی گفت: آرسنال نسبت به سال گذشته بسیار تغییر کرده البته ما تجربیات سال گذشته را در نظر داریم اما اساس تفکر من چیزی نیست که سال گذشته دیدم. به نظرم آنها خطرناک تر شده اند.

سه‌شنبه 25 شهریور:

گروه A

یوونتوس – مالمو ساعت 23:15

المپیاکوس – آتلتیکومادرید 23:15

گروه B

رئال مادرید – بازل 23:15

لیورپول - لودوگورتس 23:15

گروه C

بنفیکا – زنیت 23:15

موناکو – بایرلورکوزن 23:15

گروه D

گالاتاسرای – اندرلشت 23:15

دورتموند – آرسنال 23:15

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها