جام جم ورزشی: دور رفت از مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی‌ بایرلورکوزن و سالزبورگ و توقف ناپولی در خانه آغاز شد.
کد خبر: ۷۰۷۶۳۴
نتایج دیدارهای پلی‌آف انتخابی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش جام جم ورزشی ، دور رفت از مرحله پلی‌‌‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب با پنج دیدار آغاز شد که در مهمترین آنها آرسنال انگلیس در خانه بشیکتاش ترکیه با تساوی بدون گل متوقف شد. با این نتیجه کار توپچی‌های لندن برای کسب سهمیه حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آسان‌تر شد.

به گزارش تسنیم، در دیگر دیدار مهم ناپولی ایتالیا میزبان اتلتیک بیلبائوی اسپانیا بود که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. ایکر مونیان در دقیقه 41 برای بیلبائو و گونسالو ایگواین در دقیقه 68 برای ناپولی گلزنی کردند.

بایرلورکوزن، ‌تیم چهارم فصل گذشته بوندس‌لیگا آلمان هم شب گذشته میهمان کپنهاگن دانمارک بود و این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد. استفان کیسلینگ 5، کریم بلاربی در دقیقه 31 و هئونگ مین سون در دقیقه 42 گل‌های بایرلورکوزن را زدند و برای کپنهاگن هم ماتیاس یورگنسن در دقیقه 9 و دنیل آمارتی در دقیقه 13 گلزنی کردند.

در سایر دیدارها سالزبوگ اتریش در خانه با نتیجه 2 بر یک از سد مالموی سوئد گذشت و جدال تیم‌‌های استوا بخارست رومانی و لوگورتس رازگراد بلغارستان با نتیجه یک بر صفر به سود استوابخارست به پایان رسید.

دور برگشت پلی‌‌آف مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا 27 آگوست (چهارشنبه هفته آینده) برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها