فیلم‌های تلویزیونی «فرید بهاری» و «شهرک کودک» به سفارش سیمافیلم برای پخش از تلویزیون تولید می‌شود.
کد خبر: ۷۱۷۵۵۴

به گزارش جام‌جم، تدوین فیلم تلویزیونی «فرید بهاری» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی رضا جودی آغاز شده است.

بهنام تشکر، جمشید جهانزاده، فریبا نادری، افشین نخعی، پروین ملکی، اکرم مطلبی، محمدعلی دشتی و هادی پیرهادی از بازیگران اصلی این فیلم تلویزیونی هستند که فیلمنامه آن را مهدی سجاده‌چی نوشته است.

داستان فیلم فرید بهاری درباره فردی است به همین نام که دروغگو و خیالپرداز است، تا این‌که روزی متوجه می‌شود سه شخصیت کاملاً مشابه او که هر کدام یکی از صفت‌های اخلاقی بد وی را دارا هستند در روند زندگی عادی‌اش اختلال ایجاد کرده‌اند. بر اثر دردسرهای این سه شخصیت، فرید بهاری مصمم می‌شود عادات ناپسند خود را کنار بگذارد.

عوامل سازنده این اثر عبارتند از: مدیر تصویربرداری ناصر محمود کلایه، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز رضا شریفی، مدیر تولید رضا نصیری‌نیا، صدابردار جواد مقدس، طراح صحنه و لباس نسیم سیگارودی، طراح چهره‌پردازی احسان روناسی، تدوین مهدی جودی و عکاس مهدی شریفی.

همچنین تصویربرداری فیلم تلویزیونی «شهرک کودک» به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور به پایان رسیده و امید شهلایی مشغول تدوین این اثر است، ضمن این‌که نسخه‌ای از فیلم جهت بازبینی به دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیــلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان ارسال شده است.

مهرداد نصرتی مشغول ساخت موسیقی برای فیلم شهرک کودک است که فیلمنامه آن را محمد درویشعلی‌پور نوشته است. داستان این فیلم درباره یک خانواده متوسط است که فرزندی زیاده‌خواه دارند، اما یک روز صبح با یک ماجرایی رو‌به‌رو می‌شوند و ...

در این فیلم به سبک زندگی ایرانی و همچنین نقد تک فرزندی به دنبال توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تعدد فرزندان پرداخته می‌شود. آشا محرابی، نیما شاهرخ شاهی، نفیسه روشن، محسن افشانی، ابراهیم شفیعی، مجید شهریاری و عرفان برزین بازیگران این فیلم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها