شهرآورد پایتخت اسپانیا حساس‌تر از همیشه برگزار می‌شود

مادرید در اوج هیجان

سال‌ها بود که آتلتیکومادرید زیر سایه همشهری متمول خود قرار داشت. رئال‌مادرید تمام عناوین را درو می‌کرد و هواداران آتلتیکو فقط حسرت می‌خوردند، اما آمدن دیه‌گو سیمئونه، این معادله را تغییر داد و این تیم در رقابت‌های فصل گذشته، بالاتر از رئال‌مادرید و بارسلونا به عنوان قهرمانی لالیگا رسید.
کد خبر: ۷۱۶۳۲۹

امشب ساعت 22 و 30 دقیقه این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که تغییرات عمده‌ای در ترکیب خود ایجاد کرده‌اند. شاگردان کارلو آنچلوتی دیگر دی ماریا را در ترکیب خود نمی‌بینند و به جای او چند چهره تازه را به سانتیاگو برنابئو آورده‌اند، چهره‌ای مثل تونی کروس، خامس رودریگوئز، چیچاریتو و... تا بتوانند دوباره در لالیگا حکمفرمایی کنند.

شاگردان سیمئونه هم مجبور شدند با گلزن برتر خود یعنی دیه‌گو کاستا خداحافظی کنند، اما جای خالی او را با ماریو مانژوکیچ پر کردند. این بازیکن با گلزنی در دیدار سوپرجام اسپانیا مقابل رئالی‌ها نشان داد چه بازیکن توانمندی است. هواداران آتلتیکومادرید امشب خیلی هم دوست دارند ثابت کنند؛ هنوز هم می‌توانند تیم اول شهر مادرید باشند و هیچ‌گاه به زیر سایه حریف بازنگردند، اما مثل همیشه یک نام وجود دارد که این تعادل را به هم می‌زند.

بهترین بازیکن جهان قرار است پس از مدت‌ها غیبت به میدان بازگردد. او در گفت‌وگویی با یک شبکه رادیویی در پرتغال گفت: «بعد از مصدومیتش تلاش زیادی برای بازگشت بموقع به ترکیب کهکشانی‌ها داشته است. ‌‌اکنون آماده‌ام و فکر می‌کنم بتوانم برای حضور در دربی به میدان بروم.»

با وجود این، آتلتیکویی‌ها بسیار امیدوار هستند به‌گونه‌ای که رائول گارسیا در آستانه دربی مادرید شروع به رجزخوانی برای کهکشانی کرده و گفته است که او و هم‌تیمی‌هایش راه ضربه زدن به رئال را پیدا کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها