88 واگن جدید به مترو تهران اضافه شد

قالیباف: واردات واگن های کهنه ، مزاح است

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از رایگان بودن استفاده از مترو در روز اول مهر برای تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان خبر داد و با اشاره به ترافیک سنگین در این روز اظهار کرد: با هماهنگی با پلیس راهور و تشکیل ستادی در شهرداری به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در این زمینه نیز اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۷۱۴۹۳۸
مترو اول مهر برای دانش‌آموزان و دانشجویان رایگان است

مجتبی عبداللهی با اشاره به اقدامات ویژه شهرداری در زمینه حمل و نقل برای اول مهر ماه و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: در روز اول مهر 250 هزار نفر به ظرفیت حمل و نقل اتوبوسرانی پایتخت اضافه می‌شود.

به گزارش ایسنا، عبداللهی ادامه داد: اضافه کردن 173 اتوبوس دوکابین و 16 اتوبوس تک‌کابین به خطوط BRT برای خدمات‌رسانی به مردم در اول مهر در دستور کار داریم.

وی عنوان کرد: 16 هزار دستگاه تاکسی برای نیز سرویس حمل و نقل مدارس در اول مهر پیش‌بینی شده است. در مترو نیز با پیش‌بینی قطارهای بیشتر در روز اول مهر خدمات لازم به مردم ارائه می‌شود.

عبداللهی در برنامه تهران 20، با بیان این‌که شهرداری تهران در طول سال دو مرحله کار نظافت شهر را انجام می‌دهد که یکی از آنها برای اول مهر است، یادآور شد: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با همکاری مناطق 22 گانه اقدامات گوناگونی را در بیش از 85 بخش در مدت 40 روز در زمینه نظافت شهر انجام می‌دهد که این خدمات از دهم شهریور شروع شده است و بیستم مهر نیز به پایان می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
۰
۰
خداییش كجای این متن كی راجب رایگان بودن مترو برای دانشجویان و دانش اموزان حرفی زده ؟!!!!!!!!!!!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها