ملاقات با «بروس لی» در فیلم‌های این هفته شبکه «نمایش»

شبکه نمایش این هفته در جدول پخش خود آثاری از سینماگر فقید چینی و استاد هنرهای رزمی، بروس لی را به نمایش درخواهد آورد.
کد خبر: ۷۱۳۷۵۷
ملاقات با «بروس لی» در فیلم‌های این هفته شبکه «نمایش»

این شبکه در ساعت 21 چند فیلم از بروس لی را پخش خواهد کرد و به ترتیب از امروز تا جمعه فیلم‌های «کاتو پسر اژدها»، «رئیس بزرگ»، «خشم اژدها»، «راه اژدها»، «اژدها وارد می‌شود»، «بازی مرگ 1» و «بازی مرگ 2» را در جدول پخش خود گنجانده است.

از امروز تا آخر هفته در بخش سینمای کودک که ساعت 15 پخش می‌شود، به ترتیب فیلم‌های «دنیای لیزا»، «من و پسر»، «وقتی باران ببارد»، «کوهستان امید»، «گیلاس»، «سخنگوی جنگل» و «شرط اول» نمایش داده خواهد شد.

/Media/Image/1393/02/03/635338510768176539.jpg

طرفداران سینمای هند و بالیوود که در تابستان امسال و در ساعت 17 هر روز پای ثابت برنامه‌های شبکه نمایش هستند نیز از امروز تا آخر هفته می‌توانند به ترتیب فیلم‌های «بادل»، «پادشاه»، «گذشت»، «غلام»، «ترس روی شهر»، «آدمکش» و «یک چهارشنبه» را از این شبکه ببینند.

هر روز ساعت 19 شبکه نمایش، فیلم‌هایی از سینمای ایران را پخش می‌کند که این هفته به ترتیب «جنجال بزرگ» به کارگردانی سیاوش شاکری، «شرط اول» اثری از سید مسعود اطیابی، «جای امن» فیلمی از مجتبی راعی، «من زمین را دوست دارم» به کارگردانی ابوالحسن داوودی، «تاراج» اثری از زنده‌یاد ایرج قادری و «توکیو بدون توقف» به کارگردانی عالم‌زاده پخش خواهد شد. ساعت 23 هر شب، شبکه نمایش جدول خود را به فیلم‌های جذاب و حادثه‌ای اختصاص داده است که در این هفته «دایره اول»، «سایه سکوت»، «تا پای مرگ»، «میل برتری»، «منطقه یخ‌زده»، «بعد از خواندن بسوزان» و «صندوق 507» تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

بخش سینمای کلاسیک شبکه نمایش نیز این هفته به فیلم‌های «جدا افتاده»، «مرد سوم»، «قاتلین پیرزن»، «یادداشت‌های کوئیلر»، «گرگ‌نمای لندن»، «چراغ گاز» و «زندگی شگفت‌‌انگیز» اختصاص یافته است. این فیلم‌ها هر شب ساعت یک بامداد و در قالب برنامه سینما کلاسیک پخش می‌شود. (روابط‌عمومی شبکه نمایش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها