نگاهی به برنامه‌های پرمخاطب آیتمی در جهان

برنامه‌های آیتمی پر بیننده‌ جهان

مردم دوست دارند از هر چیزی قصه‌ای بسازند

به نظرم چیزی که برنامه سیمای خانواده را بعد از گذشت این همه سال برای مخاطب جذاب نگه داشته است، طرح مسائل روز است. این برنامه جزو برنامه‌های آیتمی است که از کارشناسان مختلفی برای بیان دیدگاه‌های خود استفاده می‌کند تا برای مردم مثل یک راهنما باشد و آنها بتوانند تصمیم‌گیری‌های عاقلانه‌تری داشته باشند.
کد خبر: ۷۱۱۲۷۳

در این برنامه مسائل از دیدگاه همه اعضای خانواده روایت می‌شود و همین کمک می‌کند تا همه مردم در سنین مختلف با این برنامه ارتباط برقرار کنند.

مردم دوست دارند مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را نه در یک قالب بلکه در قالب‌های مختلف ببینند. آنها دوست دارند مسائل اجتماعی و به روز در قالب‌هایی مثل گزارش، نمایش، طنز و حضور کارشناس به آنها ارائه شود و برنامه‌های آیتمی با تنوعی که دارند به این امر کمک کرده‌اند.

اگر چه تنوع در برنامه‌های آیتمی بسیار مهم است، اما آموزش پنهان در این برنامه‌ها به جذب مخاطب بسیار کمک می‌کند. وقتی برنامه‌ای حرف خود را در قالب نمایش می‌زند مردم خودشان را جای شخصیت‌های آن می‌گذارند و در این صورت درک بهتری از آن موضوع پیدا می‌کنند. در حقیقت آن برنامه مثل یک رفیق و دوست کمک می‌کند تا شما جلو بروید، از ساعاتتان لذت ببرید و چیزی یاد بگیرید. در نتیجه اگر برنامه‌های آیتمی در قالب آموزشی و نمایشی باشند و مسائل اجتماعی و خانوادگی را مطرح کنند بسیار مفیدتر خواهند بود.

در این دنیای پرازدحام و شلوغ که هرکس دغدغه‌های زیادی دارد، مردم دوست دارند از هرچیزی قصه‌ای بسازند و از هر برنامه‌ای برداشت طنزی داشته باشند که برنامه‌های آیتمی از این نظر خوراک بسیار خوبی را فراهم کرده است.

هرمز شجاعی مهر، مجری برنامه سیمای خانواده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها