کیش صاحب یک شهربازی مدرن می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: یکی از بهترین مجموعه های بازی دنیا با پیشرفته ترین امکانات استاندارد بین المللی در جزیره کیش ساخته می شود.
کد خبر: ۷۱۱۱۳۸
کیش صاحب یک شهربازی مدرن می شود

علی اصغر مونسان با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری و ایجاد جاذبه های متنوع تفریحی از ساخت شهربازی مدرن کیش در زمینی به وسعت 60 هزارمترمربع خبر داد.

به گفته وی، طراحی این مجموعه توسط مشاوران بین الملل آغاز شده است و پس از این مرحله ازچهار ماه آینده عملیات ساخت شهربازی کیش با سرمایه گذاری بخش خصوصی توسط سرمایه گذاران ایرانی اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به تمهیدات اندیشه شده درخصوص ایمنی تجهیزات این شهربازی اشاره کرد و افزود: با بهره گیری از بهترین و پیشرفته ترین امکانات استاندارد اروپایی و طراحی های انجام شده، این مجموعه به یکی از بهترین شهربازی های دنیا تبدیل می شود.

مونسان در ادامه از ساخت چرخ و فلک با ارتفاع 60متربه عنوان یکی از نمادهای کیش در این شهربازی خبر داد و گفت: شهربازی کیش در دو بخش مسقف و روباز ساخته می شود و در بخش روباز امکانات وتجهیزات متناسب با شرایط آب وهوای کیش طراحی شده است تا گردشگران و ساکنان در تمام سال از این امکانات بهره مند شوند.

عملیات ساخت شهربازی کیش در چند فاز اجرا می شود تا با تکمیل هر فاز امکان استفاده شهروندان و گردشگران فراهم شود.

مجموعه شهربازی کیش با امکانات کامل خدماتی، تفریحی و پذیرایی در کنار پارک شهر ساخته می شود.

ساخت پارک شهر و پارک خانواده ازجمله اقدامات انجام شده در دوره مدیریت مونسان است که با توجه به نبود پارک و فضای تفریحی برای خانواده ها در جزیره کیش مورد استقبال ساکنان و گردشگران قرار گرفت.(شریان نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها