عملیات کماندوهای دلتا چگونه شکست خورد

روایتی از اولین نبرد زمینی آمریکا با داعش

فرماندار تگزاس:

داعش از مکزیک به آمریکا می آید

فرماندار ایالات تگزاس آمریکا از احتمال ورود عناصر داعشی به خاک آمریکا از طریق مرزهای این کشور با مکزیک خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۲۸۱
داعش از مکزیک به آمریکا می آید

به گزارش اسکای نیوز، فرماندار ایالات تگزاس آمریکا از احتمال ورود عناصر داعش به خاک آمریکا از طریق مرزهای این کشور با مکزیک خبر داد.

«ریک پری»، فرماندار ایالت تگزاس آمریکا هشدار داد که احتمال دارد تروریست‌های داعشی از رخنه‌های مرزی این کشور با مکزیک استفاده کرده و وارد خاک آمریکا شوند.

بر اساس این گزارش، پری که نامزد احتمالی ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا نیز می‌باشد، خواهان اتخاذ اقدامات امنیتی در مرزهای این کشور با مکزیک در مقابله با هزاران مهاجر غیر قانونی در حال ورود به آمریکا شد.

وی در این زمینه گفت:« فکر می‌کنم نگرانی زیادی در این زمینه و ورود عناصر داعش یا خرابکاران دیگر از مرز با مکزیک به کشور وجود دارد.»

پری افزود:« احتمال خطر زیادی در این زمینه وجود دارد. البته تاکنون مستنداتی آشکار را در این مورد در اختیار نداریم. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
۰
۰
روزگاری امریكااز ترس نفوذكمونیست ها در پاكستان سپاه صحابه تشكیل دادو اسامه بن لادن كه تحصیل كرده خودش بود برای مقابله با كمونیستها به افغانستان فرستاد و طلاب سنی مذهب تربیت كرد و آنهمه كشت و كشتار برای تامین منافع سیری ناپذیر خود راه انداخت .اینهمه ماجرا جویی وكشت وكشتاردرخاورمیانه وكرانه باختری رود اردن ونوار غزه بالاخره دامن گیر خودش هم میشود.

نیازمندی ها