مخوف‌ترین مجرمان فراری

مردان خطرناک

پلیس فدرال آمریکا بتازگی نام دو مرد را به عنوان مخوف‌ترین مجرمان فراری اعلام و از مردم درخواست کمک کرده است.
کد خبر: ۷۰۸۰۳۸
مردان خطرناک
کوین استوزر یکی از این افراد است که سال 2003 به اتهام ساخت فیلم‌های غیراخلاقی از کودکان، دستگیر شد. این مرد که قبلا نظامی بود، به تحمل 13 سال حبس محکوم شد و هشت سال را در زندان سپری کرد، اما سال 2011 به صورت مشروط آزاد و چند ماه بعد به اتهام تماس اینترنتی با دختران زیر سن قانونی بازداشت شد.

استوزر ماه اوت 2013 دوباره به عکس گرفتن از دختران زیر سن قانونی متهم شد، اما قبل از این‌که پلیس سر برسد، از یک در خروج اضطراری خارج شد و از آن به بعد کسی او را ندیده است.

استوزر که متولد 1972 است، سال 94 به خدمت ارتش درآمد. او دسامبر 96 با زنی به نام تینا تروی ازدواج کرد و خیلی زود دخترشان کایلا به دنیا آمد. او در پیاده نظام ارتش خدمت می‌کرد و جوایز بسیاری هم دریافت کرده بود.

این مرد از اکتبر سال 2013 فراری است. جرم او بزهکاری جنسی علیه کودکان است. مقامات فکر می‌کنند او احتمالا هنوز در تگزاس به‌سر می‌برد.

چارلز موزدیر نیز دومین متهم است که به اتهام تجاوز به کودکان تحت تعقیب قرار دارد. چهارم ژوئن 2012، دوست چارلز موزدیر از او خواست مراقب پسر هفت‌ساله‌اش باشد. صبح روز بعد کودک به مادرش گفت موزدیر او را مورد آزار قرار داده است. متهم چند روز بعد دستگیر و به زندان منتقل، اما به قید وثیقه آزاد شد. او آخرین بار در سن دیگو همراه با خواهر و سگش دیده شده است.

موزدیر در هیچ‌یک از دادگاه‌های خود حاضر نشد. هم اتاقی موزدیر گفته که او تهدید کرده هم خودش و هم پدر کودک را خواهد کشت. از آن زمان پلیس، ایالات جورجیا و کالیفرنیا را به دنبال این مرد گشته، اما اثری از او پیدا نکرده است. بازرسان می‌گویند موزدیر احتمالا در گذشته نیز به کودکان زیادی تجاوز کرده است.

او از پانزدهم ژوئن 2012 تحت‌تعقیب است و احتمال دارد در سن‌دیگو دارین یا جورجیا مخفی شده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها