مخوف‌ترین مجرمان فراری

مردان خطرناک

اف.بی.آی بتازگی فهرستی از مخوف‌ترین مجرمان فراری را منتشر و خلاصه‌ای از جنایت‌های آنها را همراه اطلاعات مربوط به متهمان فاش کرده است.
کد خبر: ۷۰۵۴۴۵
مخوف‌ترین مجرم تحت تعقیب

این اقدام بعد از آن انجام شد که ماموران پلیس آمریکا از دستگیری این افراد ناامید شدند و چاره‌ای ندیدند جز این‌که از شهروندان کمک بخواهند. یکی از این مجرمان مخوف «شین میلر» نام دارد.

هفتم می 2013، پلیس تماسی از خانه شین و سندی میلر دریافت کرد. پیش از آن‌که خط قطع شود، صدای نفس نفس، گریه و سپس شلیک گلوله شنیده شد.

زمانی که پلیس به خانه میلرها رسید، اجساد سندی میلر، مادر خانواده و دو دختر هشت و پنج ساله خانواده پیدا شد که در اثر شلیک گلوله کشته شده بودند.

شین میلر، کامیون او و سگ خانواده گم شده بودند. این مرد متهم ردیف اول شناخته شد. فردای آن روز کامیون او 200 مایل دورتر از محل حادثه دیده شد.

او کامیونش را رها کرده بود. پلیس می‌گوید احتمالا او در کرانه‌های جنگلی کوهستانی کالیفرنیا، جایی که مثل کف دست می‌شناسد پنهان شده است.

کارآگاهان می‌گویند میلر می‌تواند مدت زیادی در حیات وحش زنده بماند و احتمالا تحت حمایت دوستان قدیمی‌اش است که با آنها در تجارت ماریجوانا دست داشت البته این احتمال نیز وجود دارد که میلر در جنگل‌های اورگون یا در آلاسکا پنهان شده باشد. به هر حال از این قاتل مخوف خبری در دست نیست و پلیس دنبال ردی از وی می‌گردد. (ضمیمه تپش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها