باخت به پدیده در مشهد بهانه‌ای بود برای این‌که رسول خطیبی به سیم آخر بزند و از مشکلات مالی ادامه‌دار باشگاهش بشدت انتقاد کند. یک روز بعد از اولین شکست تراکتور، خطیبی در مصاحبه‌ای تند تهدید به استعفا کرد و نظمی را در بی‌پولی باشگاه مقصر دانست.
کد خبر: ۷۰۸۰۱۳

خطیبی در این مصاحبه اعلام کرد فقط با قول رئیس هیات مدیره تا الان ساکت مانده است. مدیر عامل تراکتورسازی هم ساکت نماند و در جواب خطیبی گفت: «اگر او نماند مشکلی نیست. خطیبی استعفایش را بنویسد و آن را در هیأت مدیره مطرح می‌کنیم، وقتی این خبر به من رسید در فرودگاه بودم و نمی‌خواهم بگویم عکس‌العمل بعضی از اعضای هیأت مدیره چه بوده است، این صحبت‌ها از روی بی‌تجربگی مطرح شده است.» اما این جنجال خیلی زود به اصطلاح جمع شد.

روز گذشته نشست مشترک جمشید نظمی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با رسول خطیبی، سرمربی این تیم در محل باشگاه برگزار شد و دو طرف به بررسی مسائل و سوءتفاهم‌های پیش آمده پرداختند. در این جلسه مشخص شد برخی خواسته‌های کادر فنی و تیم تراکتورسازی به دلیل کم‌کاری افراد زیرمجموعه انجام نشده که نظمی دستور پیگیری این موضوع را داد و با پایان سوءتفاهم دو طرف قرار شد خطیبی به کارش در تیم تراکتورسازی ادامه دهد. رسول خطیبی پس از این نشست به خبرگزاری تسنیم گفت: «در این جلسه مشخص شد برخی کارهایی که از سوی مدیرعامل باشگاه دستورش داده شده بود در زیرمجموعه انجام نشده و ما هم موارد مورد نیاز خود را مطرح کردیم که یک مقدار از آنها عملی نشده بود.» مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی هم یادآور شد: «با حل سوءتفاهمات خطیبی و تیم کار خود را ادامه می‌دهند و برای دیدارهای آینده و کسب موفقیت آماده می‌شویم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها