گفت‌وگوی متفاوت با فیلمساز شناخته‌ شده ایرانی

پوران درخشنده: حرف‌های روشنفکرانه دردی از زن‌ها دوا نمی‌کند

پوران درخشنده گفت: در حال حاضر، در حال نگارش کار تازه‌ام با مضمون طلاق هستم.
کد خبر: ۷۰۷۲۹۰
پوران درخشنده درباره «طلاق» فیلم می‌سازد
این کارگردان سینما ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در این اثر تازه‌ام به یکی دیگر از موضوعات اجتماعی با نام طلاق می‌پردازم، با این مضمون که چه اتفاقی افتاده و در حال وقوع است که در حال حاضرآمار طلاق در ایران تا این اندازه بالا رفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر منتظر آن هستم که کار فیلم نامه‌نویسی این فیلم تمام شود و پروانه ساخت آن را بگیرم.

درخشنده تصریح کرد: در این خصوص، پژوهش‌های بسیاری انجام دادم تا بتوانم فیلمنامه خوبی در این رابطه بنویسم، چون اعتقاد دارم موضوع طلاق مقوله‌ای است که جای کار بسیاری دارد و هر اندازه هم در این امر به فعالیت های مختلف چه در عرصه فیلم‌سازی و چه در دیگر زمینه‌ها پرداخته شود باز هم کم است.

این نویسنده و کارگردان سینما در ادامه عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود که تا دو ماه دیگر، یعنی در مهر ماه سال جاری کار فیلم‌نامه این اثر به اتمام برسد.

وی در خصوص وضعیت سینماگران مشهدی و همچنین فیلم سازی‌ در مشهد خاطرنشان کرد: علاقه‌مندی‌ها بسیاری در مشهد وجود دارد و استعدادهای بالقوه‌ای نیز در مشهد وجود دارد.

درخشنده خاطرنشان کرد:در ابتدا باید امکانات بیش‌تری در اختیار سینماگران مشهدی قرار گیرد تا شاهد بروز استعدادهای بیش‌تری از آنها باشیم. همچنین فرصت‌های اندیشه‌ورزی بیشتری به آنها داده شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کسانی که در این زمینه موفقیت‌هایی به دست می‌آورند به طور جدی به آنها توجه شود و از طرف دولت هم کمک و حمایت‌های بیشتری شود.

درخشنده در پاسخ به این سوال که آیا تغییر دولت در کار او و دیگر فیلم‌سازان تاثیری داشته یا خیر گفت: من مشغول کار خودم هستم و در زمینه حمایت دولت تلاش‌ها و حمایت‌هایی صورت گرفته‌ که امیدوار کننده است. (ایسنا)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها