کتاب «ارض بیض» که تالیف مشترکی از محمود گلابدره‌ای و علی خلیلی است، هشتم شهریور همزمان با سالگرد درگذشت زنده‌یاد گلابدره‌ای در تالار مهر حوزه هنری رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۱۳۱

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، علی خلیلی از دوستان نزدیک و وصی قانونی سیدمحمود گلابدره‌ای گفت: کتاب «ارض بیض» که از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ خواهد رسید، در واقع حکایت آشنایی من و محمود گلابدره‌ای است و در این کتاب یک قصه محمود و یک قصه را من نوشته‌ام که در آن روز، رونمایی خواهد شد.

او درباره دیگر برنامه‌های مراسم دومین سالگرد درگذشت محمود گلابدره‌ای توضیح داد: در این روز در چهار حوزه سخنرانی خواهیم داشت که در حوزه سینما فرهاد توحیدی درباره تاثیر ادبیات بر سینمای ایران و شخصیت این هنرمند سخنرانی خواهد کرد. یوسفعلی میرشکاک از دیگر سخنرانانی خواهد بود که در حوزه ادبیات انقلاب مطالبی را برای حضار بیان خواهد کرد و علیرضا قزوه، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی و من از دیگر سخنرانانی هستیم که درباره شخصیت ادبی سیدمحمود گلابدره‌ای سخنرانی می‌کنیم. مراسم دومین سالگرد درگذشت سیدمحمود گلابدره‌ای، هشتم شهریور ‌ساعت 17 در تالار مهر حوزه هنری برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها