دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بالاخره در گذشته یک سهل انگاری هایی صورت گرفته و دو تا از سه نفر حکم، پنل حکمیتی از یک شرکت حقوقی در کشور انگلستان انتخاب شده بودند و فضاسازی هایی شد که متاسفانه مراقبت لازم نشد و رای اخیر دادگاه لاهه نکاتی را در بر دارد که جمهوری اسلامی می تواند با توجه به این نکات، از حقوق خود دفاع کند و مساله را حل کند.
کد خبر: ۷۰۵۴۸۰
واکنش محسن رضایی به رای دادگاه لاهه در رابطه با کرسنت

محسن رضایی با اشاره بر طرح غیر تورمی خروج از رکود گفت:در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دبیرخانه یک گروهی را منصوب کرده ایم که در حال مطالعه بر روی این طرح هستند و از آنجایی که وظیفه نظارت بر عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام است، سعی خواهیم کرد نظراتمان را به صورت مکتوب درباره انطباق یا عدم انطباق آن با سیاست های اقتصاد مقاومتی اعلام کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با ادبیات اخیر رییس جمهور نسبت به منتقدین به همین جمله اکتفا کردند:به هر حال هر کس ادبیاتی دارد!

وی با اشاره به رای اخیر دادگاه لاهه در رابطه با پرونده جنجالی کرسنت، گفت: بالاخره در گذشته یک سهل انگاری هایی صورت گرفته و دو تا از سه نفر حکم، پنل حکمیتی از یک شرکت حقوقی در کشور انگلستان انتخاب شده بودند و فضاسازی هایی شد که متاسفانه مراقبت لازم نشد و رای اخیر دادگاه لاهه نکاتی را در بر دارد که جمهوری اسلامی می تواند با توجه به این نکات، از حقوق خود دفاع کند و مساله را حل کند.

رضایی در رابطه با تعطیلی طولانی مدت صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره بر فعال بودن دبیرخانه، گفت: جلسات دبیرخانه و کارشناسان ما کاملا به قوت قبل برقرار بوده و تمام دبیرخانه در طول این مدت در حال فعالیت و کار بوده است و مجمع به هیچ وجه تعطیل نبوده اما هر سال ما در ایام ماه مبارک رمضان جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام را تعطیل می کنیم.(شریان نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها